کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوژه مردم: نصب غیرقانونی مانع مقابل منازل و مغازه‌ها برای جلوگیری از پارک خودرو

معاون شهردار قم: موانع غیرقانونی و غیراستاندارد جمع آوری می‌شوند

خبرگزاری فارس , 2 دی 1397 ساعت 12:30

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم گفت: نصب هر گونه مانع در مقابل منازل یا ادارات و اماکن تجاری الزاماً باید پس از اخذ مجوز از کمیته فنی ترافیک صورت بگیرد بنابراین موانع بدون مجوز جمع آوری خواهد شد.


به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان در خصوص ثبت سوژه مردمی مبنی بر «نصب غیرقانونی مانع مقابل منازل و مغازه‌ها برای جلوگیری از پارک خودرو» در قم گفت: نصب هر گونه مانع الزاماً باید پس از اخذ مجوز از کمیته فنی ترافیک صورت بگیرد.

وی ادامه داد: درخواست‌های مردمی در کمیته فنی ترافیک با حضور نمایندگان پلیس، شهرداری، دبیر شورای ترافیک و ... به صورت موردی بررسی و در نهایت با نظر این کمیته موافقت یا مخالفت با درخواست نصب مانع اعلام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه گاهی اوقات در برخی خیابان‌ها و کوچه‌های پر تردد، کسبه یا مراجعین به مراکز مختلف مقابل منزل مردم پارک می‌کنند و یا موجب بسته شدن مسیر می‌شوند، بیان کرد: تنها در صورتی که ضرورت نصب مانع برای کمیته فنی ترافیک محرز شود با نصب آن، به صورت استاندارد و با درنظر گرفتن موارد ایمنی موافقت می‌شود و در بسیاری از موارد نیز به دلیل ایجاد تداخل در رفت و آمد و ایجاد مزاحمت برای مردم با درخواست موافقت نمی‌شود.

ذاکریان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورتی که با مانعی مشکل ساز مواجه شدند با سازمان ترافیک یا مسئول ترافیک منطقه تماس گرفته و موضوع را مطرح کنند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود. همچنین برای استعلام از دارا بودن یا نبودن مجوز برای نصب مانع در محلی خاص نیز می‌توانند از طریق سازمان ترافیک استعلام کنند تا در صورت نصب غیرقانونی مانع، نسبت به جمع آوری آن اقدام شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 72427

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/72427/معاون-شهردار-قم-موانع-غیرقانونی-غیراستاندارد-جمع-آوری-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir