يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 72431
منبع : خبرگزاری تسنیم

کمربند سبز از مسجد جمکران تا شهرک پردیسان در قم احداث می‌شود

قم نيوز : عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم محدوده احداث کمربند سبز ۱۰۰۰ هکتاری شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: این بوستان از محدوده مسجد مقدس جمکران تا شهرک پردیسان ادامه خواهد داشت که درمجموع بیش از ۱۰۰۰ هکتار مساحت دارد.
کمربند سبز از مسجد جمکران تا شهرک پردیسان در قم احداث می‌شود
کمربند سبز از مسجد جمکران تا شهرک پردیسان در قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز حسن طلایی با اشاره به برنامه شورای شهر و شهرداری برای توسعه سرانه‌های سبز قم اظهار داشت: طرح بوستان 1000 هکتاری پردیسان از مهم‌ترین طرح‌های شهرداری و شورای شهر برای توسعه و افزایش ملموس سرانه‌های سبز قم است.

وی با اشاره به طرح احداث بوستان 1000 هکتاری شهر قم افزود: این بوستان به پارک هزار هکتاری پردیسان معروف بوده از اراضی دولتی محسوب می‌شود که برای احداث کمربند سبز به شهرداری قم واگذارشده است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم محدوده احداث بوستان 1000 هکتاری شهر قم را مورد توجه قرار داد و  گفت: این بوستان از محدوده مسجد مقدس جمکران تا شهرک پردیسان ادامه خواهد داشت که درمجموع بیش از 1000 هکتار مساحت دارد.

عضو شورای شهر قم با بیان رفع مشکلات حقوقی و قانونی احداث کمربند سبز 1000هکتاری در محدوده مسجد جمکران تا شهرک پردیسان عنوان کرد: شرط واگذاری این اراضی به شهرداری برای احداث کمربند سبز تصویب در شورای شهر قم بوده که خوشبختانه این طرح مصوب شده و شهرداری می‌تواند مقدمات احداث و اجرای آن را انجام دهد.

طلایی با تأکید بر اهمیت و اثرگذاری ویژه احداث بوستان 1000 هکتاری در شهر قم اضافه کرد: درصورتی‌که این طرح در شهر قم اجراشده و تمام لکه‌های در نظر گرفته در آن صورت کامل عملیاتی شود به یک طرح ویژه و نمونه در فضای سبز و افزایش سرانه‌های این بخش در شهر قم خواهد بود.
   
وی تأخیر حقوق کارگران شهرداری را نیز مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: حقیقت این بوده که امروز بخشی از فعالیت‌های شهرداری قم توسط برون‌سپاری و توسط پیمانکاران انجام می‌شود که در این مسئله بعضاً حقوق کارگران تضعیف‌شده و رسیدگی درستی به آن‌ها نمی‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم ادامه داد: پیمانکارانی که با شهرداری قم قرارداد منعقد می‌کنند نوعاً از وضعیت اقتصادی مناسبی برای پرداخت حقوق کارگران برخوردار هستند، بنابراین منوط کردن پرداخت حقوق کارگران به بعد از دریافت مطالبات و حسابرسی از شهرداری قم به‌هیچ‌وجه مسئله شایسته و پذیرفته‌شده‌ای نیست.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgqt9u.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما