يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 72433
منبع : خبرگزاری تسنیم

اجر خدمت‌رسانی در بقاع متبرکه از نگاه آیت‌الله علوی‌گرگانی

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: وجود امام‌زادگان منشأء برکت و نقطه مرکزیت معنویت و قطب فرهنگی است، امام زادگان در هر منطقه ای که بودند آثار و برکات زیادی از خود در آن منطقه به جای گذاشتند.
اجر خدمت‌رسانی در بقاع متبرکه از نگاه آیت‌الله علوی‌گرگانی
اجر خدمت‌رسانی در بقاع متبرکه از نگاه آیت‌الله علوی‌گرگانی
به گزارش قم نیوز پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از خادمین امام زاده علی بن جعفر (ع) گزار شهدا که در بیت معظم له برگزار شد، اظهار داشت: امام‌زادگان ستاره معنویت و دارای کمال هستند و بعضی از این افراد این کرامت را به چشم دیده‌اند.

وی با اشاره به لزوم توجه به بقاع متبرک تصریح کرد: هر کسی به امام‌زادگان خدمت‌رسانی کند از اجر و قرب عظیمی در پیشگاه خدا برخوردار خواهد بود.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: وجود امامزادگان منشأء برکت و نقطه مرکزیت معنویت و قطب فرهنگی است، امامزادگان در هر منطقه ای که بودند آثار و برکات زیادی از خود در آن منطقه به جای گذاشتند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: بعضی از امامان معصوم مانند امام جواد (ع) در سن کودکی و نوجوانی به امامت برگزیده شدند واهل معرفت ایشان را به عنوان امام (ع) پذیرفتند و احترام می‌گذاشتند دلیل این احترام همان معرفت است.

آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: کرامت اهل بیت (ع) نشان از واجب التعظیم بودن آن‌هاست و خدای متعال این عزت و بزرگی را به آن‌ها عنایت کرده تا مردم به آن‌ها احترام بگذارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcip5ay.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما