قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان تاکید بر اینکه طلاب باید نسبت به ترویج معارف دینی در جامعه اهتمام داشته باشند،گفت: طلاب باید مراقب باشند که عمر خود را هدر ندهند و با برنامه ریزی دقیق علوم دینی را به خوبی فرا بگیرند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: طلاب و روحانیون نسبت به ترویج معارف دینی در جامعه اهتمام داشته باشند
آیت‌الله علوی‌گرگانی: طلاب و روحانیون نسبت به ترویج معارف دینی در جامعه اهتمام داشته باشند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی که در بیت معظم له برگزار شد، اظهار داشت: طلابی که از کشورهای مختلف در قم حضور پیدا کرده و بار غربت را تحمل و نسبت به فراگیری علوم دینی اهتمام دارند اجر و پاداش زیادی دارند.

وی تاکید بر اینکه طلاب باید نسبت به ترویج معارف دینی در جامعه اهتمام داشته باشند،افزود: طلاب باید مراقب باشند که عمر خود را هدر ندهند و با برنامه‌ریزی دقیق علوم دینی را به خوبی فرا بگیرند و وقت خود را به جلسات و دورهمی هدر نگذارنند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: علمای دین از زمان خود به بهترین وجه ممکن استفاده می‌کردند و برای عمر خود ارزش قائل بودند و هیچ گاه برای موضوعاتی که ارزش نداشت عمر خود را هدر نمی‌دادند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد:علمای بزرگ به اخلاق تاکید کردند، طلبه باید درزمینه عمر بخیل باشد تا عمر خود را هدر ندهد و قرآن و احادیث فرابگیرد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به لزوم آشنایی طلاب با سیره علما خاطرنشان کرد: علمای دین از گذشته نسبت به انجام مستحبات تاکید داشتند و برای زندگی خود برنامه‌ریزی منظمی داشتند، تحصیل و ترویج علوم دینی و همه امور زندگی آنها با برنامه دقیق پیش می رفت و رمز موفقیت آنها استفاده مناسبت از عمر بود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbssbz.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما