چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 72570
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته چهاردهم انجام مي‌شود

رويارويي كانديداهاي سقوط در قم

قم نيوز : كانديداهاي سقوط از ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور اين هفته در ديداري فوق‌العاده حساس مقابل ديدگان قمي‌هاي علاقمند به فوتسال مقابل يكديگر قرار مي‌گيرند.
رويارويي كانديداهاي سقوط در قم
رويارويي كانديداهاي سقوط در قم
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته چهارم از مرحله گروهی فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود و مدعیان صعود به لیگ برتر در چند مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز در مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

یکی از بازی‌های مهم برای قمی‌های علاقمند به فوتسال، دیدار تیم‌های الماس شهر قم و صدرای شیراز است که از گروه نخست مرحله مقدماتی ساعت 16 روز پنجشنبه ششم دی‌ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید، دیداری که بین دو تیم آخر جدول این گروه است.

الماس شهر قم و صدرای شیراز ضعیف‌ترین تیم‌های حاضر در گروه نخست این فصل لیگ دسته اول فوتسال ایران هستند که با تغییر و تحولات زیاد در کادر فنی و بازیکنان خود، اکنون در رده‌های هشتم و نهم جدول 9 تیمی گروه کاندیداهای اصلی سقوط به دسته پائین‌تر فوتسال ایران به شمار می‌روند.

در واقع جدال دو تیم از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور یک بازی حیثیتی محسوب می‌شود، زیرا در بازی‌ نیم‌فصل نخست که در شیراز به انجام رسید، فوتسالیست‌های تیم الماس شهر قم تنها پیروزی خود را با نتیجه سه بر دو در میهمانی تیم صدرا به دست آورده‌اند و صدرایی‌ها برای اعاده حیثیت و جبران آن باخت به قم می‌آیند.

از سوی دیگر تیم فوتسال الماس شهر قم که بارها در کادر فنی خود تغییر ایجاد کرده ولی همچنان نتایج ضعیفی می‌گیرد، برای اینکه اندک بختی برای بقا در لیگ دسته اول داشته باشد، در این دیدار به دنبال پیروزی است تا در سایر دیدارهای باقی مانده با امید بیشتری به میدان برود، تیمی که بعد از بهرام وفایی و سیدوحید غیاثی اکنون با هدایت محمد قاسمی مربی جوان فوتسال قم در لیگ دسته اول حضور دارد و از بازی‌های قبل خود تنها یک برد کسب کرده است.

در این گروه تیم‌های نفت امیدیه، خالص‌سازان زنجان، هایپرشهر شاهین‌شهر، پاس البرز، نام‌آوران رسالت مازندران، شهرداری رشت و هبلکس رضوی مشهد اول تا هفتم هستند و تیم‌های الماس شهر قم با پنج امتیاز و صدرای شیراز با سه امتیاز مکان‌های هشتم و نهم جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته اول فوتسال ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcawmn0.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما