چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 72581
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتبال قم رخ داد؛

پیروزی تیم‌های عقاب، هما و مهام پلیمر برابر حریفان

قم نيوز : هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان قم با پیروزی تیم‌های عقاب، هما و مهام پلیمر برابر حریفان همراه بود.
پیروزی تیم‌های عقاب، هما و مهام پلیمر برابر حریفان
پیروزی تیم‌های عقاب، هما و مهام پلیمر برابر حریفان
به گزارش قم نیوز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان قم وارد هفته سوم خود شده است و در بازی‌های این هفته تیم‌های عقاب، هما و مهام پلیمر برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند تا رقابت در راه قهرمانی جذاب‌تر شود.

در ادامه این رقابت‌ها سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهید حیدریان قم تیم فوتبال هما موفق شد ۲ بر صفر برابر پیام به پیروزی برسد و با این برد، اولین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال استان قم را به دست بیاورد.

مهام پلیمر قاطع‌ترین برد این هفته را به دست آورد و در مصاف با پیروزان ۳ بر صفر برنده از میدان خارج شد تا به روند رو به رشد و موفق خود طی هفته‌های گذشته ادامه دهد و در مقابل وضعیت پیروزان در جدول رده بندی متزلزل و بحرانی شد.

عقاب دیگر تیم پیروز هفته سوم بود که در مصاف برابر وحدت شریف به برد ارزشمند ۲ بر یک رسید و با این پیروزی در جدول ۷ امتیازی شد. عقاب صاحب ۲ برد و یک تساوی است و صدرنشین جدول را تعقیب می‌کند.

تیم‌های سرخ پوشان و سوهان محمد آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان قم را برگزار می‌کنند. در این مسابقات ۸ تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با هم روبرو می‌شوند و تمامی مسابقات در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccspqm.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما