چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 72590
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در كشتي آزاد و فرنگي صورت مي‌گيرد

آغاز رقابت 4 كشتي‌گير قم براي كسب سهميه آسيايي و جهاني 2019

قم نيوز : چهار كشتي‌گير استان قم در دو رشته آزاد و فرنگي از امروز در پيكارهاي انتخابي تيم ملي كشتي بزرگسالان ايران براي كسب سهميه به ميدان مي‌روند.
آغاز رقابت 4 كشتي‌گير قم براي كسب سهميه آسيايي و جهاني 2019
آغاز رقابت 4 كشتي‌گير قم براي كسب سهميه آسيايي و جهاني 2019
به گزارش قم نیوز در شرایطی که پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا، جام جهانی کشتی و همچنین رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2019 پیش‌روی کشتی‌‌گیران ملی‌پوش کشورمان قرار دارد، مدعیان عضویت در تیم ملی از امروز برای کسب سهمیه با یکدیگر سرشاخ می‌شوند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی از امروز مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در تهران برگزار می‌شود و طبق قرعه‌کشی، کشتی‌گیران در اوزان مختلف هر دو رشته برای به دست آوردن رتبه‌های برتر رو در روی یکدیگر می‌ایستند.

فدراسیون کشتی اسامی نفرات شرکت کننده و برنامه دور مقدماتی این رقابت‌ها را در حالی اعلام کرده که سه کشتی‌گیر فرنگی‌کار و یک کشتی‌گیر آزادکار از استان قم در روز نخست به روی تشک می‌روند و قمی‌ها امید زیادی به این چهار کشتی‌گیر برای گرفتن سهمیه پیکارهای آسیایی و جهانی سال 2019 دارند.

میزبانی این رقابت‌ها را سالن کشتی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر تهران انجام می‌دهد و در روز نخست رقابت‌ها، کشتی‌گیران چهار وزن آزاد و کشتی‌گیران سه وزن فرنگی به روی‌ تشک می‌روند، در حالی که در این اوزان مجموعا 73 آزادکار و 42 فرنگی‌کار با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در مسابقات کشتی آزاد و در وزن 57 کیلوگرم 22 نفر، وزن 61 کیلوگرم 16 کشتی‌گیر، وزن 70 کیلوگرم 21 آزادکار و در وزن 86 کیلوگرم تعداد 14 مدعی به روی تشک می‌روند، ضمن اینکه در کشتی فرنگی و در وزن 55 کیلوگرم 12 نفر، وزن 63 کیلوگرم 18 فرنگی‌کار و در وزن 77 کیلوگرم 12 کشتی‌گیر مسابقه می‌دهند.

در این دوره از مسابقات مهدی قربانی‌صمد در وزن 55 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم و محمد مسگریان در وزن 77 کیلوگرم نمایندگان قم در کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی هستند، ضمن اینکه چهره شاخص کشتی آزاد قم در سال‌های اخیر یعنی روح‌الله نعمتیان در وزن 61 کیلوگرم به دنبال سهمیه تیم ملی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccxpqm.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما