پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 72640
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

طرح‌ هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با بیان اینکه قطعات مورد نیاز طرح هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها نصب شده است، گفت: آزمایش تابلوها و اتوبوس‌ها در هر خط به صورت مجزا در حال انجام است و به زودی این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.
طرح‌ هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
طرح‌ هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان با اشاره به اجرای طرح بازنگری طرح جامع حمل و نقل شهر قم گفت: احتمالا تا پایان سال خروجی اولیه این طرح تدوین شود و براساس آن خطوط داخل شهر احتمالا دست‌خوش تغییراتی خواهد شد.

وی با اشاره به طرح هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوسرانی اظهار کرد: پروژه نصب تابلوهای هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دی‌ماه به بهره‌برداری برسد.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه تمام تابلوهای ایستگاه‌های اتوبوس درون شهر نصب شده است، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که طی ماه‌های اخیر رخ داد در بخش تجهیزات به مسائلی بر خوردیم که حل شده است و در حال حاضر پیمانکار در حال تست خطوط و نحوه عملکرد تابلوها است.

وی با بیان اینکه قطعات مورد نیاز در اتوبوس‌ها نیز نصب شده است، افزود: آزمایش تابلوها و اتوبوس‌ها در هر خط به صورت مجزا در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ذاکریان خاطرنشان کرد: این طرح امکانی بسیار مطلوب برای شهروندان است که بتوانند زمان‌بندی برای سفرهای درون‌شهری خود با استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی داشته باشند و از مسیرها و ایستگاه‌ها آگاه شوند؛ همچنین برای مدیریت حمل و نقل درون شهری نیز آمار و اطلاعات بسیار مطلوبی را در اختیار شهرداری قرار می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuqay.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما