شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 72662
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه صنعتی قم مطرح کرد

تحصیل 2 هزار دانشجو در دانشگاه صنعتی قم

قم نيوز : رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: این دانشگاه دو هزار دانشجو و 57 عضو هیأت علمی دارد.
تحصیل 2 هزار دانشجو در دانشگاه صنعتی قم
تحصیل 2 هزار دانشجو در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش قم نیوز جلال رضایی نور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به ویژگی‌های دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: این دانشگاه یکی از 23 دانشگاه صنعتی قم است و دو هزار دانشجو و 57 عضو هیأت علمی دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی قم در شاهراه مواصلاتی کشور و در نزدیکی چند شهرک و ناحیه صنعتی قرار دارد، این دانشگاه دارای 23 رشته کارشناسی و کارشناسی است و سعی می‌کند که سهم پررنگی را در رشد و توسعه کشور و اشتغال زایی و گره گشایی از مشکلات فناورانه ایران داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: در این دانشگاه پوشش چادر به عنوان حجاب برتر برای دانشجویان دختر مشخص شده است و این الگو می‌تواند برای بقیه دانشگاه‌های صنعتی کشور نیز مطرح شود.

رضایی نور دانشگاه صنعتی قم را دارای مرکز نوآوری دانست و تصریح کرد: طی چهار سال گذشته 10 اختراع ثبت شده در دانشگاه صنعتی قم داشتیم که چهار اختراع مربوط به یک سال اخیر است.

وی ادامه داد: طرح همیار صنعت برای نخستین بار در کشور در دانشگاه صنعتی قم آغاز شد که تیم‌های دانشجویان و اساتید به واحدهای صنعتی مراجعه و برای مشکلات بخش راه حل پیدا می‌کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: ساعت کاری مدیریت و کارکنان این دانشگاه محدود نیست و آن‌ها موظف هستند که در هر ساعتی پاسخگوی مراجعین باشند و انتظار داریم که در طی پنج سال آینده دانشگاه صنعتی قم جزو 10 دانشگاه برتر صنعتی کشور شود.

رضایی نور با اشاره به درخواست خود از خیرین اظهار کرد: دست تمامی خیرین را برای مشارکت در طرح‌های زیرساختی دانشگاه صنعتی قم و اجرای پروژه‌های فن آورانه در این دانشگاه به گرمی می‌فشاریم.

 وی خاطرنشان کرد: برای طی کردن مسیر رشد و توسعه و پیشرفت باید ضمن آگاهی از داشته‌های خود برنامه ریزی هوشمند و دقیق انجام بدهیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccieqm.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما