شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 72682
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کشتی قم خبر داد؛

درخشش کشتی‌گیران قمی در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی استان قم از درخشش کشتی گیران قمی در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد خبر داد.
درخشش کشتی‌گیران قمی در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد
درخشش کشتی‌گیران قمی در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی در دو بخش آزاد و فرنگی طی ۳ روز در تهران برگزار شد و با تعیین نفرات برتر اوزان مختلف، روز جمعه به پایان رسید و سهم کشتی گیران قمی در کشتی فرنگی ۳ مدال و در کشتی آزاد یک مدال این مسابقات بود.

وی افزود: بهترین نتیجه برای کشتی گیران قمی در این مسابقات در کشتی فرنگی و در دسته ۸۲ کیلوگرم به دست آمد که هادی علیزاده پورنیا کشتی گیر باتجربه و میدان دیده کشتی قم بازگشتی دیدنی به میادین داشت و توانست با پیروزی بر جمال اسماعیلی، کشتی گیر تهرانی قهرمان این دسته شود و نشان دهد برای موفقیت انگیزه دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: دو کشتی‌گیر جوان قمی در کشتی فرنگی روی سکوی سوم قرار گرفتند به طوری که در وزن ۶۰ کیلوگرم رضا مردی و در وزن ۶۳ کیلوگرم محمد جواد رضایی توانستند در جمع برترین‌ها قرار بگیرند و کشتی قم را در جایگاه سوم این اوزان قرار دهند.

وزیری بیان داشت: در کشتی فرنگی وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی قربانی از قم هفتم شد و در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد علی حیدری کشتی گیر قمی در جایگاه دهم ایستاد ضمن این که در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز علی زینتی رفاه از قم نهم شد.

وی عنوان کرد: در کشتی آزاد، تلاش کشتی گیران قمی با یک مدال برنز همراه بود و اسلام شکوهی راد در وزن ۷۴ کیلوگرم به مقام سوم مشترک دست یافت ضمن این که  روح الله نعمتیان کشتی گیر با اخلاق قمی در وزن ۶۱ کیلو به مقام هفتم دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcewp8f.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما