يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 72719
منبع : خبرگزاری تسنیم

انتخاب اشتباه در انتخابات عامل اصلی مشکلات معیشتی و اقتصادی است

قم نيوز : امام‌جمعه موقت تهران گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز کشور به دلیل انتخاب اشتباه مردم در انتخابات مختلف است، خودکرده را تدبیر نیست مردم با عدم دقت در انتخابات اخیر سبب ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند.
انتخاب اشتباه در انتخابات عامل اصلی مشکلات معیشتی و اقتصادی است
انتخاب اشتباه در انتخابات عامل اصلی مشکلات معیشتی و اقتصادی است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی شامگاه امشب در مراسمی که به مناسبت ارتحال امامزاده امام موسی مبرقع(ع) که در مزار این امامزاده جلیل‌القدر برگزار شد، اظهار داشت: آن چیزی که زمینه‌های محبت به اهل‌بیت(ع) را در وجود انسان ایجاد می‌کند مسئله معرفت و شناخت است.

وی با برشمردن برخی از آثار و لوازم معرفت افزود: از لوازم مهم معرفت دوست داشتن همزمان اهل‌بیت(ع) و پیروان ویاران آن‌ها است، چیزی که مهم بوده این است که باید از خدا بخواهیم ما را در دنیا و آخرت از انسان‌های نیکو و الهی جدا نکند.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم عنوان کرد: راه جدا نشدن از اهل‌بیت(ع) فرمان‌برداری از فرامین الهی و دستورات دینی است، نفع و سود نهایی انجام فرایض الهی و عمل به دستورات دینی برای خود فرد بوده و زمینه‌های سعادت و رستگاری دنیوی و اخروی وی را فراهم می‌کند چراکه خداوند احتیاجی به اطلاعت بندگان ندارد.

صدیقی ابراز کرد: تنها راه سعادت و رستگاری انسان در دنیا ولایت امام علی(ع) و پذیرش این مقوله مهم و اساسی دین اسلام است، اگر جایی فتنه بلند شود آتش آن صرفاً دامن فتنه گران را نگرفته بلکه آتش آن دامن افراد ساکت و بی‌طرف را نیز می‌گیرد.

امام‌جمعه تهران خاطرنشان کرد: طبق روایات اسلامی سختی و گرفتاری مؤمنان تا لحظه مرگ و اختصاص به دنیا داشته و بعد از قبض روح با توجه اهل‌بیت(ع) در آسایش و رستگاری دائمی قرار می‌گیرد، ولایت اهل‌بیت اختصاص به دنیا نداشته بلکه کارکردهای آن در آخرت بسیار مهم و ضروری‌تر است.

وی با اشاره به اهمیت ولایت در دین اسلام تأکید کرد: دین بدون ولایت معنا نداشته و از روح و معنا تهی و خالی است، در دوران غیبت ولی‌فقیه حجت و پرچم‌دار ولایت برای جامعه اسلامی است.

صدیقی گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز کشور به دلیل انتخاب اشتباه مردم در انتخابات مختلف است، خودکرده را تدبیر نیست مردم با عدم دقت در انتخابات اخیر سبب ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند.

وی اضافه کرد: فتنه سال 88 برخلاف شرع و قانون بود، در مسئله انتخابات سال 88 فتنه گران تمام موازین شرعی، قانونی و عرفی را زیر پا گذاشته و احترامی برای رأی مردم قائل نشدند.

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: بصیرت یعنی تشخیص،حضور و تصمیم‌گیری به‌موقع که متأسفانه در سال 88 توسط مدعیان نادیده گرفته‌شده و بهانه سوءاستفاده دشمنان را فراهم کرد، بصیرت در خط مقدم ولایت‌پذیری است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf1ede.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما