يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 72722
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان: سران فتنه توطئه دشمنان برای براندازی نظام را دنبال می‌کردند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سران فتنه توطئه دشمنان برای براندازی نظام را دنبال می‌کردند، گفت: مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب سبب اتمام فتنه در سال ۸۸ شد.
عضو مجلس خبرگان: سران فتنه توطئه دشمنان برای براندازی نظام را دنبال می‌کردند
عضو مجلس خبرگان: سران فتنه توطئه دشمنان برای براندازی نظام را دنبال می‌کردند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: مردم آگاه و وفادار، عامل حفظ نظام انقلاب اسلامی هستند، این مردم با بصیرت همواره در دفاع از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و نظام انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب سبب اتمام فتنه در سال 88 شد، اقدامات فتنه‌گران در سال 88 به‌منظور براندازی نظام و توطئه‌ای از سوی دشمنان بود که باتدبیر و درایت رهبر انقلاب و ملت مومن و انقلابی برطرف شد و مردم نشان دادند همچنان پایبند به حکومت و ارزش‌های ایران اسلامی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مدعیان تقلب در انتخابات 88 بدون توجه به قانون خواستار پیگیری ادعایشان بودند، عده‌ای که تصور کردند آمار انتخاباتی دچار اشتباه و تقلب شده است، بدون اینکه از راه قانونی پیگیر خواسته‌شان شوند، به خیابان‌ها ریختند و علیه نظام شعار دادند.

رئیس دانشگاه قم با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بیشترین نقش را در خنثی‌سازی فتنه سال 88 داشتند، خاطرنشان کرد: نماینده تشکل‌های معترض از تقلب در این سال سخن گفتند و مردم را در رویارویی با نظام تحریک می‌کردند، اما با درایت رهبر فقید انقلاب، مردم آگاه و با بصیرت قیام 9 دی را علیه این جریانات رقم زدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcj8aea.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما