يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 72723
منبع : خبرگزاری تسنیم

ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان می ایستند

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حماسه ۹ دی را سند افتخار و نشانه هوشمندی ملت ایران دانست و گفت: باید این حماسه همواره زنده نگه‌داشته شده و با تبیین ابعاد مختلف آن، راه‌کارهایی برای توطئه‌های بعدی ارائه شود.
ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان می ایستند
ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان می ایستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمود رجبی حماسه 9 دی را سند افتخار و نشانه هوشمندی ملت ایران دانست و اظهار داشت: باید این حماسه همواره زنده نگه‌داشته شده و با تبیین ابعاد مختلف آن، راه‌کارهایی برای توطئه‌های بعدی ارائه شود.

وی با اشاره به وظایف اقشار مختلف در زنده نگه‌داشتن حماسه 9 دی گفت: ملت فهیم ما باید برای برگزاری تجمع‌هایی که یادآور آن خاطره هست حضور جدی داشته باشند تا این حماسه الگویی در برابر دشمنان باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: باید اصحاب قلم و سایر اساتید دانشگاه این حضور حماسی را تحلیل کنند و بگویند که این حماسه چه ابعاد ویژه‌ای داشته است تا بتوان برای مقابله‌های بعدی با دشمنان از آن الهام گرفت.

آیت‌الله رجبی محوریت حماسه 9 دی را تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: مسئولان هم باید بدانند راه نجات انقلاب اسلامی نگاه به ملت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است و هر جا که خطری انقلاب و اسلام  را تهدید می‌کند این ملت فهیم در آن حضوری یکپارچه و حماسی داشته و توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی ابراز کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، تجربه‌های مکرر نشان داده هرجایی که ملت حضور یکپارچه داشته‌اند دشمنان اسلام و انقلاب نیز از خواسته‌های خود عقب‌نشینی کرده‌اند، بنابراین اگر یکپارچگی خود را حفظ کنیم و ید واحده در برابر دشمن باشیم مطمئناً آن‌هایی که این تحریم‌ها را برای ما وضع کرده‌اند تقاضای ارتباط با کشور ما را خواهند داشت.

آیت‌الله رجبی با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در روز نهم دی‌ماه سال 88 افزود: در برهه کنونی هم راه همین هست و حضور حماسه 9 دی هم به ما این را می‌گوید که چگونه فتنه‌ای که در آن سال‌ها چند ماه طول کشید تبدیل به یک فرصت شد، این حماسه نشان می‌دهد که نمی‌توان با این ملت با این‌گونه حرکت‌ها مقابله کرد.

وی وظیفه مسئولان را در برهه حساس کنونی مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مسئولان باید اعتماد به ملت کرده و اگر ملت نیز در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان پایداری داشته باشد می‌توان در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایستاد و با آن‌ها به مقابله پرداخت، محوریت این کار هم تبعیت از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcae0n0.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما