يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : 72752
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه:

ملت ایران دست از انقلاب و ولایت فقیه نخواهد کشید

قم نيوز : نائب رئیس جامعه مدرسین با تقدیر از حضور حماسی مردم در ۹دی به پیام آن اشاره کرد و گفت: پیام این حماسه این است که،دشمنان بدانید که کورخوانده ایدکه تصورکنید ملت انقلابی ما دست از نظام و انقلاب و رهبری بردارند.
ملت ایران دست از انقلاب و ولایت فقیه نخواهد کشید
ملت ایران دست از انقلاب و ولایت فقیه نخواهد کشید
به گزارش قم نیوز آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه برگزاری حماسه 9 دی گفت: این روز حماسه ساز دو پیام یکی به دشمنان و دیگری به دوستان انقلاب داشت.

دبیر شورای عالی حوزه افزود: اما پیام به دشمنان این است کورخوانده ایدکه تصورکنید ملت انقلابی ما دست از نظام و انقلاب و رهبری بردارند.

امام جمعه قم ابراز داشت: مردم ایران اسلامی ممکن  است سختی بکشند و مشکلات را تحمل کنند؛ ولی در روزی که لازم باشد به صحنه بیایند و اقتدارشان را به رخ شما بکشانند همانند 9 دی، به صحنه خواهند آمد و همه امید شما را به نا امیدی تبدیل خواهندکرد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری اظهارداشت: اما پیامی که به دوستان مان داریم این است همان گونه که به انقلاب ما دل بسته اید و انقلاب ما را الگوی خود قرار داده اید، بدانید این ملت پیمانی راکه با خدا، اسلام و با همه ملت های مستضعف بسته  تا آخرین قطره خون در صحنه بماند، این ملت همچنان استوار درصحنه خواهد ماند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccimqm.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما