کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیگیری سوژه مردم: این راه را نروید

شهردار پردیسان: آسفالت شوارع پردیسان در حال انجام است

خبرگزاری فارس , 10 دی 1397 ساعت 8:45

شهردار پردیسان با اشاره به اینکه آسفالت و بهسازی شوارع این منطقه توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال اجراست، گفت: با پایان عملیات اجرایی مسیرهای جدید، مسیر بلوار امام صادق(ع) تا میدان شهدای فردو به صورت دسترسی محلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و تردد در آن کاهش خواهد یافت.


به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی در خصوص ثبت سوژه مردمی مبنی بر «این راه را نروید» گفت: آسفالت و بهسازی شوارع و جاده های پردیسان بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است که در این امر در حال انجام است.

وی ادامه داد: مسیر بلوار امام صادق(ع) تا میدان شهدای فردو نیز که در حال حاضر مسیر پرترددی است توسط این اداره کل بهسازی خواهد شد و با اتمام عملیات اجرایی مسیرهای جدید، این مسیر به صورت دسترسی محلی استفاده خواهد شد و تردد در آن بسیار کاهش خواهد یافت.

شهردار منطقه پردیسان با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی مسیری جدید از پشت محله زیتون و کمیته امداد تا میدان آیت الله بهجت در حال انجام است، گفت: این مسیر برای تردد مسافرین به شهر کهک و روستاهای بالا دست مورد استفاده قرار خواهد گرفت و ترافیک در بلوار امام صادق(ع) را تا حجم قابل توجهی کاهش خواهد داد.

مستقیمی خاطرنشان کرد: روشنایی این معبر و معابر دیگر توسط شرکت برق تامین خواهد شد و در این زمینه شهرداری نیز مکاتباتی را انجام داده است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 72762

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/72762/شهردار-پردیسان-آسفالت-شوارع-حال-انجام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir