دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 72764
منبع : خبرگزاری ايرنا
نماینده سابق مجلس:

دشمنان می خواهند ایران الگوی مقاومت در جهان نباشد

قم نيوز : نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمنان و مستکبران غربی می خواهند ایران اسلامی الگوی مقاومت و ایستادگی درجهان نباشد.
دشمنان می خواهند ایران الگوی مقاومت در جهان نباشد
دشمنان می خواهند ایران الگوی مقاومت در جهان نباشد
به گزارش قم نیوز بیژن نوباوه در سلسله نشست های بصیرت در مسجد انصارالحسین(ع) قم افزود: جمهوری اسلامی با وجود توطئه ها و دسیسه های بیشمار دشمنان، امروز مقتدرتر و سربلندتر از همیشه در اوج قله های پیشرفت و افتخار ایستاده است.

وی با اشاره به گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در سراسر کشور، آن را نشانه ایستادگی ملت ایران در دفاع از ولایت و آرمان های اسلام و انقلاب دانست و گفت: ملت غیور ایران اسلامی در فتنه سال 88 نشان داد که در برابر جنگ نرم دشمنان نیز ایستاده و کاملا بصیرت و آگاهی دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه پیروان و ساکتین فتنه امروز به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، گفت: توطئه ای که امروز دشمنان علیه کشورمان دنبال می کنند، بسیار خطرناک تر و پیچیده تر از گذشته است.

وی با بیان اینکه FATF نیز همانند برجام سودی برای کشورمان در پی نداشته و اطلاعات حساسی را در اختیار دشمنان قرار می دهد و هدف آن ضربه زدن به نهادهای انقلابی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در برهه های حساس انقلاب با هشدارها و تذکرهای به موقع، درایت و شجاعت خود را به اثبات رسانده است.

نوباوه دشمن شناسی و بصیرت افزایی در جامعه در شرایط حساس کشورمان را بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: مهمترین تهدید امروز ایران اسلامی، خیانت برخی افراد در داخل است، زیرا دشمنان به خوبی می دانند که مرد میدان مقابله با مردم کشورمان نیستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدرت موشکی جمهوری اسلامی و هراس دشمنان از رویارویی نظامی با کشورمان، ترسو بودن برخی عناصر داخلی را مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه برخی بزدلان با کوچکترین تهدید دشمنان جا می زنند و می خواهند در جامعه هراس ایجاد کنند. 
وی با بیان اینکه آمریکایی ها بیش از 7 هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کرده اند، اما نتوانستند هیچ غلطی بکنند، گفت: امروز در منطقه، قدرت ایران اسلامی و جبهه مقاومت است که خودنمایی می کند و ملت ایران با اتکاء به قدرت لایزال الهی و اندیشه انقلابی دشمنان را شکست داده اند.

نوباوه با بیان اینکه آمریکا و جبهه استکبار هیچگاه توطئه و دسیسه علیه ایران اسلامی را رها نمی کنند، اظهار داشت: امروز افرادی که در گذشته کشور را غارت کرده اند، از فروپاشی نظام سخن می گویند، در حالی که فروپاشی خودشان نزدیک است.

وی تصریح کرد: امروز اصلاح جامعه باید از دولتمردان و نمایندگان مجلس آغاز شود تا سیاسی کاری برخی افراد پایان پیدا کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد می خواهند کشورمان را وابسته به غرب کرده و زمینه ساز تحقق اهداف مستکبران باشند، خاطرنشان کرد: توطئه امروز آمریکا علیه ایران اسلامی، نفوذ از درون است و ما برای خنثی کردن این توطئه خطرناک، باید کاملا گوش به فرمان رهبری باشیم. 

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfjede.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما