شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 7278
حجت الاسلام وافی تاکید کرد؛

ترویج فرهنگ انتظار

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به تشریح مصوبات نخستین نشست شورای عالی رسانه این مسجد مقدس پرداخت و بهره‌گیری از تولیدات رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ انتظار را از جمله مصوبات این نشست عنوان کرد.
ترویج فرهنگ انتظار
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام  مرتضی وافی با اشاره به برگزاری نخستین نشست شورای عالی رسانه مسجد جمکران گفت: این نشست با حضور نمایندگان رسانه ملی از جمله شورای معارف سیما، سیما فیلم، مدیرکل صداوسیمای استان قم، معاونت فرهنگی و امور رسانه روابط عمومی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

وی افزود: در این نشست موضوعی، مباحث تولیدی رسانه‌ای مرتبط با مسجد و مهدویت به بحث گذاشته شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: فرهنگ سازی در رابطه با تحکیم نهاد خانواده، ارتقای دیدگاه فکری اقشار مختلف نسبت به موضوع مهدویت، تولید کالاهای فرهنگی و توسعه فرهنگ مهدویت، بازخوانی سوژه‌های ناب در فرهنگ مهدویت و آسیب شناسی در زمینه توسعه فرهنگ مهدویت از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وافی گفت: از دیگر مباحث مهم در زمینه اولویت‌های موضوعی در زمینه مهدوی که در این نشست به بحث گذاشته شد، ارتباط گیری فعال و همچنین تقویت ارتباط میان هنرمندان و پژوهشگران مهدوی بود.

وی تصریح کرد: از جمله اولویت‌های کاری که در این نشست مطرح شد استفاده از ظرفیت کارشناسان و معرفی آن به مدیران مسجد در زمینه تولید محصولات رسانه‌ای بود که قرار شد راهکارهای اجرایی شدن این مصوبه در دستور کار قرار گیرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: استفاده از قالب‌های مستند و تله فیلم، سریال و کلیپ برای ترویج فرهنگ مهدویت از دیگر اولویت‌های برنامه سازی بود که در این نشست به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: جذب پژوهشگران، حمایت از تولیدات نرم افزاری، تدوام جلسات شورای عالی رسانه در بخش‌های کاربردی‌تر و همچنین تکمیل و تجهیز امکانات رسانه‌ای و استفاده از آن در مسجد برای تولیدات فاخر فرهنگی در زمینه مهدویت از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.edeiw6d0cgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما