دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 72781
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال؛

تیم سوهان محمد سیمای قم میهمان اهورای بهبهان شد

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال میهمان تیم فوتسال اهورای بهبهان شد.
تیم سوهان محمد سیمای قم میهمان اهورای بهبهان شد
تیم سوهان محمد سیمای قم میهمان اهورای بهبهان شد
به گزارش قم نیوز هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران روز سه شنبه برگزار می‌شود و نماینده فوتسال قم در دیداری دشوار و حساس در بهبهان به میدان می‌رود و به دنبال حفظ رتبه سوم جدول است.

تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیما و اهورای بهبهان در حالی از ساعت ۱۶ روز سه شنبه در بهبهان برابر هم به میدان می‌روند که تیم سوهان محمد سیما در رده سوم جدول قرار دارد و همه عزم خود را بر حفظ این رتبه تا پایان فصل و صعود به پلی آف با رتبه سوم و برخورد با تیم ششم جدول قرار داده است.

حریف سوهان محمد سیما اما تیمی در تلاش برای رهایی از سقوط است و نیاز مبرم و غیر قابل انکاری به کسب پیروزی دارد و همین موضوع کار تیم سوهان محمد سیما در بهبهان را بسیار دشوار می‌کند به طوری که اهورا در بازی‌های اخیر خود نیز نمایشی متفاوت نسبت به گذشته داشته است.

جذب چند بازیکن و پیشرفت اهورا سبب شده این تیم در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کند و اکنون با توجه به فاصله ۲ امتیازی این تیم تا محدوده رهایی از سقوط، اهورا محتاج پیروزی بر نماینده قم است اما سوهان محمد سیما پس از ۲ پیروزی ارزشمند در بازی‌های اخیر دارای انگیزه‌های بیشتری است.

تیم سوهان محمد سیمای ۳۷ امتیازی در صورت پیروزی بر اهورا در رده سوم باقی می‌ماند اما تساوی یا شکست این تیم بسته به نتایجی که تیم‌های ۳۵ امتیازی فرش آرای مشهد و حفاری خوزستان برابر حریفان کسب می‌کنند ممکن است این تیم را از رتبه سوم پایین بکشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcezf8f.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما