دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 72805
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله اعرافی: دولت و سازمان تأمین اجتماعی فکری به حال بیمه و وضعیت بیکاران کنند

قم نيوز : امام‌جمعه قم گفت: حقیقت این بوده که امروز کشور در شرایط سختی ازنظر اقتصادی قرار داشته که در این وضعیت بیمه و توجه به افراد بیکار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
آیت‌الله اعرافی: دولت و سازمان تأمین اجتماعی فکری به حال بیمه و وضعیت بیکاران کنند
آیت‌الله اعرافی: دولت و سازمان تأمین اجتماعی فکری به حال بیمه و وضعیت بیکاران کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علی‌رضا اعرافی عصر امروز در دیدار مدیرکل اتباع سازمان تأمین اجتماعی که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: باید برای وضعیت اقتصادی و معیشتی بیکاران جامعه تدابیر بیمه‌ای درستی اندیشیده شود.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین حوزه‌های علمیه و سازمان تأمین اجتماعی کشور افزود: بیمه یکی از نیازهای اساسی هر فرد است، امید می‌رود تعامل لازم بین حوزه‌های علمیه و سازمان تأمین اجتماعی کشور برای بیمه طلاب محصل در قم به‌ویژه دانشجویان فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی شکل بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور  عنوان کرد: مسئله بیمه درمانی یکی از دغدغه‌های مهم موجود در بین طلاب بوده که باید برای حل آن تدابیر و همکاری‌های بیشتری بین حوزه‌های علمیه و سازمان تأمین اجتماعی ایجاد شود.

آیت‌الله اعرافی با تأکید بر ضرورت بیمه افراد بیکار و فاقد شغل در جامعه ابراز کرد: حقیقت این بوده که امروز کشور در شرایط سختی ازنظر اقتصادی قرار داشته که در این وضعیت بیمه و توجه افراد بیکار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

   مدیرکل اتباع سازمان تأمین اجتماعی نیز اضافه کرد: در حال حاضر 42 میلیون نفر بیمه‌شده سازمان تأمین اجتماعی در کشور وجود داشته و 80 بیمارستان شاخص نیز متعلق به تأمین اجتماعی هستند.

احمدرضا خزایی گفت: در مجموعه بیش از 110 هزار طلبه حوزه‌های علمیه در سازمان تأمین اجتماعی بیمه‌شده‌اند، تلاش برای عملیاتی شدن بیمه طلاب المصطفی از سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی کشور است.

وی ادامه داد: 44 هزار تبعه خارجی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بوده که ازاین‌بین تاکنون 2 هزار 588 نفر به سن بازنشستگی رسیده‌اند، در سال 98، 98 هزار میلیارد تومان بودجه برای این سازمان در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل اتباع سازمان تأمین اجتماعی گفت: دولت 150 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهی دارد که امید می‌رود پرداخت شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbswbz.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما