سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 72824
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 12 امتياز رقم خورد

تثبيت صدرنشيني قم در سوپر ليگ كاراته زنان ايران

قم نيوز : تيم كاراته بانوان قم با كسب دو پيروزي ديگر صدرنشيني خود در رقابت‌هاي سوپر ليگ كاراته زنان باشگاه‌هاي كشور را تثبيت كرد.
تثبيت صدرنشيني قم در سوپر ليگ كاراته زنان ايران
تثبيت صدرنشيني قم در سوپر ليگ كاراته زنان ايران
به گزارش قم نیوز بانوان کاراته‌کای قم در ترکیب تیم مرداس بعد از درخشش در هفته آغازین پیکارهای فصل 1397 سوپر لیگ کاراته زنان باشگاه‌های کشور، دیدارهای هفته دوم را نیز با دو پیروزی با ارزش پشت‌سر گذاشتند تا موقعیت خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کنند.

بانوان کاراته‌کای مرداس قم در حالی به مسابقات هفته دوم رفتند که 9 تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی سوپر لیگ زنان سال 97 را برگزار می‌کنند و تیم بانوان مرداس قم در گروه دوم با تیم‌های هیات کاراته گیلان، باشگاه پیام و آوای رزم برای صعود به مرحله نهایی رقابت می‌کند.

نماینده قم در هفته نخست ابتدا موفق به شکست 24 بر 4 تیم هیات کاراته گیلان شده و سپس دومین مسابقه خود را 25 بر 2 از تیم آوای رزم برده بود، به همین دلیل با روحیه‌ای دو چندان به منظور حفظ روند پیروزی‌های خود و تداوم صدرنشینی در جدول گروه دوم به مصاف رقبا رفت.

مرداس قم در نخستین رقابت خود از مرحله سوم برابر باشگاه پیام قرار گرفت و در پایان یک رقابت نزدیک با حساب 16 بر 12 صاحب برتری شد، ضمن اینکه در دومین مسابقه مقابل تیم هیأت کاراته گیلان به پیروزی 16 بر 11 رسید تا با چهار برد متوالی و 12 امتیاز صدرنشین گروه دوم باقی بماند.

در دیگر دیدارهای این گروه تیم‌های هیأت کاراته گیلان و باشگاه پیام از سد آوای رزم گذشتند تا در جدول رده‌بندی این گروه تا پایان هفته دوم، تیم زنان مرداس قم با کسب 12 امتیاز در صدر ایستاده و تیم هیأت کاراته گیلان با 6 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص دهد، ضمن اینکه باشگاه پیام با سه امتیاز سوم است و تیم آوای رزم در آخرین جایگاه این جدول قرار گرفت.

در جدول رده‌بندی گروه نخست پیکارهای سال جاری سوپر لیگ کاراته زنان باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های شهرداری جوانه صفادشت با ۱۲ امتیاز، باشگاه سکوتی با کسب ۹ امتیاز و صرافی بهنام با کسب سه امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی می‌روند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc04qm.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما