چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 72856
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد

خریداری 25 ست تندرستی برای بوستان‌های منطقه سه

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: امسال 25 ست تندرستی برای بوستان‌های منطقه سه خریداری شده است.
خریداری 25 ست تندرستی برای بوستان‌های منطقه سه
خریداری 25 ست تندرستی برای بوستان‌های منطقه سه
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان خریداری 25 ست تندرستی برای بوستان‌های منطقه سه را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه ایمن‌سازی آبنماها اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که سه آبنمای بوستان‌ بنیادی، آبنمای بوستان پاکبان، محوطه مقابل شهرداری، میدان شهرداری، روبروی استانداری و... ایمن شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ایمن‌سازی وسایل بازی کودکان در بوستان‌های شهر گفت: وسایل بازی سه بوستان لاله، صدف و مادر ایمن شده و باقی بوستان‌ها نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به وضعیت بوستان بانوان ارغوان در منطقه سه تصریح کرد: بیش از 500 میلیون ریال در این ایام در این بوستان هزینه شده تا امکانات بوستان به طور کامل بهسازی شود.

جوادیان با اشاره به اینکه برای باغچه‌سازی حاشیه شوارع، کاشت درختان و توسعه درختکاری در بوستان‌های جنگلی بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: بیش از 15 میلیارد ریال نیز در حوزه توسعه شبکه آبیاری تحت فشار در منطقه سه سرمایه‌گذاری شده است.

وی به وضعیت ایمن‌سازی آبنماهای منطقه و هزینه‌های انجام‌شده برای این کار اشاره کرد و افزود: در حوزه ایمن‌سازی وسایل بازی کودکان و خرید ست‌های بازی بیش از 500 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اذعان کرد: برای ایمن‌سازی کفپوش‌های محوطه‌های بازی نیز بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdch-6nq.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما