چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 72859
منبع : خبرگزاری فارس

بانوان قم در افق واليبال ايران

قم نيوز : بانوان واليباليست قم در تركيب تيم باشگاهي افق با حريفان حاضر در فصل جديد مسابقات ليگ دسته اول واليبال زنان باشگاه‌هاي كشور رقابت مي‌كنند.
بانوان قم در افق واليبال ايران
بانوان قم در افق واليبال ايران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که رقابت‌های والیبال مردان باشگاه‌های کشور در سطوح برتر و دسته اول در حال برگزاری است و بانوان والیبالیست عضو تیم‌های لیگ برتری نیز چند هفته از مسابقات فصل 1397 را سپری کرده‌اند، تیم‌های دسته اولی آماده دوره جدید این رقابت‌ها می‌شوند.

امسال در مسابقات لیگ دسته اول والیبال زنان باشگاه‌های کشور تیمی متشکل از بانوان توانمند والیبال قم نیز حضور دارد، تیمی که همانند مردان قم با نام افق به مصاف حریفان می‌رود و این روزها زیر نظر کادر فنی خود با جدّیت آماده کسب مجوز صعود به لیگ برتر زنان ایران می‌شود.

سعیده‌سادات خلیلی به عنوان یکی از بازیکنان با سابقه و مربیان با دانش این رشته، کاپیتان افق است و ندا زمانی به عنوان دیگر عضو با تجربه و مربی شناخته شده والیبال قم در ترکیب افق قم عضویت دارد، ضمن اینکه سایر نفرات افق شامل اعظم خدایاری، منصوره خوش‌دل، زهرا قلیچ‌خانی، مریم رحیمی، هدیه مصطفوی، فاطمه داوودآبادی، زینب‌سادات موسوی، سمیه اقبالی، زهرا جهان‌بانی، عطیه‌سادات شاهرخی، زکیه محمدمیرزایی، زهرا داودآبادی، هانیه قوی‌عهد و یگانه علی‌آبادی هستند.

سرمربیگری تیم والیبال زنان افق قم در فصل 1397 رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور عاطفه بیات بر عهده دارد، مربیان این تیم لیلا خزایی و معصومه دارابی و سرپرست تیم فاطمه‌سادات شمس هستند، ضمن اینکه نازنین بشیری به عنوان مسوول رسانه در جمع افقی‌ها حضور دارد.

والیبالیست‌های افق قم در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ دسته والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن شهدای بهزیستی قم میزبان یک دیدار تدارکاتی با تیم بانوان اراک بودند و در پایان رقابتی که پنج گیم به طول انجامید با حساب 3 بر 2 میهمان خود را شکست دادند تا در فصلی که صفایی مدیر باشگاه افق حمایت ویژه‌ای از این تیم دارد با دلگرمی بیشتر وارد رقابت با حریفان حاضر در لیگ جدید شوند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaoan0.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما