چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 72892
منبع : خبرگزاری تسنیم

آمار تکواندوکاران استان به بالاترین سطح در تاریخ ورزش قم رسید

قم نيوز : رئیس هیئت تکواندوی استان قم تأکید کرد آمار تکواندوکاران استان قم به بالاترین سطح خود در تاریخ ورزش قم رسیده است.
آمار تکواندوکاران استان به بالاترین سطح در تاریخ ورزش قم رسید
آمار تکواندوکاران استان به بالاترین سطح در تاریخ ورزش قم رسید
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی اظهار داشت: رشته تکواندو در قم روزبه‌روز به رشته مقبول‌تری برای مردم تبدیل می‌شود و آمار تکواندوکاران سازمان‌یافته در قم به بالاترین میزان خود در تاریخ ورزش قم رسیده است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار ارائه‌شده از سوی هیئت پزشکی ورزشی استان قم که متولی ارائه آمار ورزشکاران سازمان‌یافته و رسمی است، حدود 4600 تکواندوکار در قم فعالیت دارند که 2500 نفر از این آمار را پسران و 2100 نفر را دختران تکواندوکار تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم درباره برنامه‌های آینده هیئت تکواندوی استان قم گفت: دوره داوری درجه 2 تکواندوی بانوان در حال حاضر در قم در حال برگزاری است و افسانه معین شیرازی از مدرسان درجه‌یک فدراسیون تکواندو در این دوره آموزشی در قم تدریس می‌کند.

جمشیدی عنوان کرد: یک دوره مربیگری درجه 3 در بخش بانوان نیز بهمن‌ماه در قم برگزار می‌شود و با توجه به این‌که در این دوره 4 مدرس مختلف حضور می‌یابند اسامی این مدرسان از سوی فدراسیون تکواندو هنوز اعلام‌نشده است.

وی تصریح کرد: یک دوره مسابقه چندجانبه در دهه مبارک فجر باهدف پشتوانه سازی تکواندوی پایه در قم برنامه‌ریزی‌شده و قرار است این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شود و برای حضور در این رقابت‌ها از استان‌های مختلف دعوت‌شده و پیش‌بینی ما حضور استان‌های هم‌جوار در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdchi6nq.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما