پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 72909
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله حسینی بوشهری:

مبادا مردم از اصول و آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند

قم نيوز : نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فاصله گرفتن مردم از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحت تاثیر قرار گرفتن نسل جوان از فرهنگ بیگانه جزو تهدیدات انقلاب اسلامی است.
مبادا مردم از اصول و آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند
مبادا مردم از اصول و آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در پژوهشکده علامه طباطبایی با اشاره به اهمیت اجتماع علما اظهار کرد: تبادل نظر در خصوص مسائل مهم جامعه اسلامی جزو امور رایج در اجتماعات علما بوده و اصل چنین اجتماعاتی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به مسائل روز عنوان راهکارهای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی برای یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد انتخاب شد، البته صیانت به معنای حفظ موجود نیست، بلکه انقلاب ذاتا حالت پیش روندگی دارد و نیاز به حرکت پرشتاب داریم تا به اهداف انقلاب اسلامی برسیم.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دشمن با تمام وجود تلاش می‌کند تا در مسیر انقلاب اسلامی مانع ایجاد کند، هدف دشمن براندازی نظام اسلامی است و در این راستا برای رویارویی مردم با این نظام تلاش می‌کند. باید تهدیدات وضعیت موجود را شناسایی کنیم و راهکارهای رفع این تهدیدات را ارائه بدهیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری سرخوردگی مردم از اهداف نظام اسلامی را جزو تهدیدات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر مردم احساس کنند که به اهداف نظام اسلامی نرسیدیم، دچار سرخوردگی می‌شوند، راهکار مقابله با این تهدیدات روشنگری توسط روحانیت است.

وی ادامه داد: فاصله گرفتن مردم از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحت تاثیر قرار گرفتن نسل جوان از فرهنگ بیگانه جزو تهدیدات انقلاب اسلامی است و در این شرایط باید به دنبال تحکیم باورهای اسلامی در میان مردم باشیم.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: روحانیت باید همچون دیده بان در نقاط مختلف کشور عمل کند تا فرهنگ کشورمان ضربه نخورد، همچنین باید به دنبال حفظ شور و نشاط انقلابی در میان مردم باشیم و برای استمرار خط امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در جامعه تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد سه کمیسیون داشت و مصوبات این کمیسیون‌ها توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgyy9u.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما