پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 72915
منبع : خبرگزاری ايرنا

9 کیلوگرم هروئین در قم کشف شد

قم نيوز : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم از کشف 9 کیلوگرم هروئین در این استان خبر داد و گفت: چهار تن نیز در این رابطه دستگیر شدند.
9 کیلوگرم هروئین در قم کشف شد
9 کیلوگرم هروئین در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز سرهنگ هادی میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، شخصی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع هروئین ه صورت گسترده فعالیت دارد که تا کنون چندین مرتبه مبادرت به انتقال مواد مخدر از یکی از استان های شمال غربی به قم کرده است.

وی افزود: ماموران در بررسی های صورت گرفته پی بردند سوژه قصد دارد مقادیری قابل توجهی مواد مخدر را با همکاری یک نفر از همدستانش با 2 دستگاه خودروی سواری به سمت قم منتقل کند.

میرزایی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با استقرار در محورهای ورودی استان قم به سمت تهران اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.
وی گفت: ماموران موفق شدند با انجام یکسری اقدام های پلیسی، 2 خودروی موصوف را در محورهای مواصلاتی قم شناسایی و متوقف و چهار متهم مربوطه را دستگیر کنند.

میرزایی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور تعداد 9 بسته هروئین به همراه آلات و اداوات استعمال مواد مخدر از داخل یک کارتن را کشف کردند.
وی افزود: در نهایت پرونده ای در این خصوص تشکیل گردید و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdkn05.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما