پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 72938
منبع : خبرگزاری تسنیم

کتاب قاب عکس قم منتشر می‌شود

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از انتشار مجموعه‌ای با عنوان قاب عکس قم خبر داد و گفت: آثار عکاسان قمی در قالب یک کتاب ماندگار و در دو مقوله عکس آزاد و خاص منتشر می‌شود.
کتاب قاب عکس قم منتشر می‌شود
کتاب قاب عکس قم منتشر می‌شود
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری نهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم اظهار داشت: با همکاری انجمن عکاسان برنامه‌ریزی مطلوبی در ارتباط با برگزاری این دوسالانه انجام شد و با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در حد بضاعت خود به این برنامه کمک شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هنر باید میدان‌دار باشد، افزود: به‌وسیله زبان هنر باید پیام را انتقال داده و می‌توان حتی با فیلم کوتاه، نقاشی و یا یک فرم عکس تأثیری شگفت‌انگیز بر روی مخاطبان گذاشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به تأثیرات شگفت‌انگیز هنر بر روی مخاطبان گفت: یک عکس می‌تواند ساعت‌ها بیننده خود را به فکر فروببرد، همان‌طور که یک شعر یا نقاشی می‌تواند این کار انجام دهد.

حسینی کاشانی با اشاره به جایگاه والای هنر گفت: مسئولان باید بپذیرند که جایگاه هنر بسیار والا است و باید از ظرفیت آن به‌خوبی بهره گرفت، همچنین باید سعی کنیم جایگاه هنر را بیش‌ازپیش شناخته و به آن باور داشته باشیم.

وی  ابراز کرد: در استان قم نیز ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف خوشنویسی، شعر، فیلم‌سازی و تئاتر وجود دارد و شاهد افتخارآفرینی هنرمندان قمی و شرکت آنان در جشنواره‌های گوناگون ملی و فراملی بوده‌ایم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یکی از دغدغه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را واگذاری امور فرهنگی استان به انجمن‌های تخصصی دانست و گفت: به‌تبع این مجموعه هم انجمن‌ها را دررسیدن به اهدافشان یاری خواهد کرد.

حسینی کاشانی از انتشار مجموعه‌ای با عنوان قاب عکس قم خبر داد و افزود: آثار عکاسان قمی در قالب یک کتاب ماندگار و در دو مقوله عکس آزاد و خاص این آثار منتشر خواهد شد، در تلاش هستیم این کتاب به‌زودی منتشرشده و به‌عنوان یک هدیه فرهنگی به کسانی که به قم می‌آیند هدیه کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciv3ay.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما