کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با درخواست امام جمعه جدید انجام گرفت؛

کاهش نرده های بین مردم و مسئولین در نمازجمعه تهران

خبرگزاری حوزه نیوز , 15 دی 1397 ساعت 6:00

در پی حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در نمازجمعه تهران، دو ردیف از نرده های میان مردم و مسئولین برداشته شد.


به گزارش قم نیوز در پی حضور حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در نمازجمعه تهران، دو ردیف از نرده های میان مردم و مسئولین برداشته شد.

این اقدام به درخواست خطیب جدید نماز جمعه تهران صورت پذیرفت و او اظهار امیدواری کرد که به زودی ان شاءالله فاصله بین مردم و مسئولین حذف شود.

حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری در ابتدای خطبه های خود با اشاره به این موضوع اظهارداشت: عزیزان نمازگزار از وجود میله‌های نمازجمعه خشنود نیستند، از ستاد نمازجمعه خواهش کردم و دوستان حفاظت هم محبت کردند و دو ردیف از موانع برداشته شد و بخش باقی مانده، مورد نیاز است که نسبت به آن هم اصلاح دقیق‌تری خواهد شد.

وی افزود: نمازگزاران علاقه‌مند هستند محیط نمازجمعه دوستانه باشد و مسئولین عزیز هم چنین احساسی دارند و من می‌بینم که برخی از آن‌ها در بین جمعیت حضور دارند... ان‌شاءالله هم فاصله‌ ظاهری و هم فاصله حقیقی بین مردم و مسئولین  برداشته شود...».

گفتنی است، برداشته شدن نرده‌های نمازجمعه، نخستین بار از سوی حجّت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام‌جمعه تبریز کلید خورد و مورد استقبال افکار عمومی قرار گرفت. در ادامه، این اقدام به تعدادی دیگر از شهرها کشیده شد.

لازم به ذکر است، سخنران پیش از خطبه های امروز نماز جمعه تهران حسن بنیانیان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 72971

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/72971/کاهش-نرده-های-بین-مردم-مسئولین-نمازجمعه-تهران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir