شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 72984
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ دسته اول فوتسال قم؛

تیم‌های «خادم الحسین» و «مهدیار» به صدر جدول صعود کردند

قم نيوز : تیم‌های فوتسال خادم الحسین و مهدیار در پایان دیدارهای هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال قم به صدر جدول این رقابت‌ها صعود کردند.
تیم‌های «خادم الحسین» و «مهدیار» به صدر جدول صعود کردند
تیم‌های «خادم الحسین» و «مهدیار» به صدر جدول صعود کردند
به گزارش قم نیوز هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم برگزار شد و تیم فوتسال خادم الحسین با وجود تساوی برابر تیم ارمغان سبز ایرانیان در صدر جدول رده بندی این پیکارها باقی ماند.

در این رقابت‌ها، شامگاه جمعه در سالن شهید حیدریان قم تیم فوتسال خادم الحسین به دیدار تیم ارمغان سبز ایرانیان رفت که این دیدار در پایان با تساوی ۴ بر ۴ خاتمه یافت تا خادم الحسین با ۲ برد و یک تساوی همچنان صدرنشین لیگ باشد.

با این وجود تیم خادم الحسین در صدر جدول رده بندی دارای شریک شد شد زیرا تیم مهدیار در دیدار جمعه شب خود برابر تیم میلاد نور ۲ بر یک به پیروزی رسید تا با صدرنشین هم امتیاز شود و با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گیرد.

آپکو پارس دیگر تیم پیروز هفته سوم بود که توانست با برتری ۴ بر یک برابر الوند، نخستین پیروزی این فصل خود را به دست بیاورد و به رده سوم جدول صعود کند و روند شکست ناپذیری خود را نیز حفظ نماید.

کم گل‌ترین دیدار هفته سوم بین تیم‌های آریا صنعت معصومی و آتیه سازان برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک همراه بود و بدین ترتیب پرونده هفته سوم در حالی بسته شد که تیم‌های الوند و میلاد نور تنها تیم‌های بدون امتیاز جدول هستند.

در لیگ دسته اول فوتسال استان قم ۸ تیم حضور دارند که تیم قهرمان به لیگ برتر استان صعود می‌کند و تیم نایب قهرمان در مرحله پلی آف با تیم هفتم لیگ برتر برای تعیین سهمیه پایانی حضور در فصل آتی لیگ برتر روبرو می‌شود

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcjxhea.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما