شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 72985
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتبال استان قم؛

تیم‌های «هما» و «پیام» حریفان خود را شکست دادند

قم نيوز : تیم‌های «مهام پلیمر» و «پیام» در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال استان قم حریفان خود را شکست دادند و دیدار تیم‌های «عقاب» و «هما» به تساوی انجامید.
تیم‌های «هما» و «پیام» حریفان خود را شکست دادند
تیم‌های «هما» و «پیام» حریفان خود را شکست دادند
به گزارش قم نیوز هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان قم جمعه شب هفته چهارم خود را پشت سر گذاشت و به استثنای یک بازی لغو شده، سایر تیم‌ها مسابقات خود را برگزار کردند که حاصل آن، رقابت نزدیک تیم‌ها با یکدیگر بود.

تیم‌های فوتبال مهام پلیمر و سرخ پوشان یکی از بازی‌های مهم هفته چهارم لیگ برتر فوتبال استان قم را به انجام رساندند که در این بازی نزدیک و حساس تیم مهام پلیمر یک بر صفر حریف خود را شکست داد و همین پیروزی برای صدرنشینی مهام پلیمر با وجود شکست در هفته نخست کافی بود.

پیام دیگر تیم پیروز هفته چهارم بود که در بازی برابر سوهان محمد ۲ بر یک به پیروزی رسید و با این برد ضمن کسب اولین پیروزی خود در این فصل، وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید و در رده ششم قرار گرفت.

تیم‌های عقاب و هما نیز در مسابقه‌ای جذاب و نفس گیر برابر هم به میدان رفتند که این دیدار برنده نداشت و عقاب که به دنبال پیروزی در این بازی و صدرنشینی بود با تساوی ۲ بر ۲ برابر حریف خود متوقف شد تا در جایگاه دوم جدول قرار گیرد و صدرنشین را تعقیب کند.

همچنین دیدار تیم‌های پیروزان و وحدت شریف که مصاف تیم‌های انتهای جدول و بدون برد لیگ بود نیز به دلیل لغزنده بودن زمین مسابقه برگزار نشد و پیش بینی می‌شود این بازی طی روزهای آتی برگزار شود البته هیئت فوتبال استان قم در مورد زمان این بازی اظهار نظری نکرده است.

بدین ترتیب در پایان دیدارهای هفته چهارم تیم مهام پلیمر با ۹ امتیاز در صدر است و تیم‌های عقاب با ۸ امتیاز و سوهان محمد و هما با ۷ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند. عقاب تنها تیم جدول است که هنوز در این فصل بازنده نشده است

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcamon0.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما