شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 72987
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

مسئولان برای گرانی کالاهای اساسی فکری کنند

قم نيوز : آیت الله توکل گفت:کنترلی برای قیمت‌ها وجود ندارد که باید مسئولان اهتمام داشته باشند تا این معضل را برطرف کنند چون قابل حل است.
مسئولان برای گرانی کالاهای اساسی فکری کنند
مسئولان برای گرانی کالاهای اساسی فکری کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید رحیم توکل عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه جمعه در نشست بصیرتی که در مسجد حیدریه (حاج غضنفر) برگزار شد با اشاره به فتنه 88گفت: روز عاشورا اهل بیت(ع) و فرشتگان و اهل ایمان همه گریان هستند ولی در این روز فتنه‌گران اقدام به آشوب کرده و کف و سوت زدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ملت ایران از فتنه‌گران بیزار هستند و با آنان می‌جنگد مگر اینکه توبه کرده و از ملت عذرخواهی کنند و به خط انقلاب اسلامی بازگردند.

وی با اشاره به تبعات فتنه 88 اضافه کرد: روز عاشورا فتنه‌گران مردم و عزاداران را کتک زدند و این اقدام دشمن ناامید را امیدوار کرد و پس از عاشورای 88 و فتنه گری جنبش سبز به دروغ گفتند که افرادی که در خیابان ها حضور پیدا کردند مردم خداجو هستند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه اقدامات سران فتنه قابل بخشش نیست عنوان کرد: آنها باعث شدند که مردم بی‌گناه کشته شوند و سبب شدند دشمن زبانش دراز شود؛ اسرائیل، آمریکا، فرانسه، انگلستان، منافقین، سلطنت طلبان و عربستان از سران فتنه‌گران حمایت کردند ولی بازهم از خواب غفلت بیدار نشدند.

توکل گفت: برخی افراد می‌گویند باید با فتنه‌گران آشتی کرد و طرح آشتی ملی را دنبال می‌کنند، ملت ایران با افرادی که عزت ایران را زیر سوال برده و افتخار ملت را خدشه‌دار کرده و با دشمن همراهی کرد آشتی نمی‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هنگامی که ملت ایران متوجه شد آرمان‌های انقلاب و اسلام توسط فتنه‌گران زیر سوال رفته است به صورت خودجوش و بدون تبلیغ روز 9 دی سال 88 به خیابان‌ها آمدند و حماسه عظیمی را خلق کردند که سبب حیرت دشمنان شد.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: تا انقلاب و پیام امام و رهبری و حزب الله و عزت انقلاب وجود دارد دشمن دست از دشمنی‌های خود بر نمی‌دارد، دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی دارد و دست از فتنه‌انگیزی‌های خود بر نمی‌دارد.

وی تصریح کرد: سران فتنه تاکنون حاضر به پذیرش اشتباه خود نشده و توبه نکردند و همچنان بر موضع نادرست خود پافشاری می‌کنند.

توکل با اشاره به گرانی شدید کالاهای ضروری و تحت فشار بودن مردم یادآورشد: کنترلی برای قیمت‌ها وجود ندارد که باید مسئولان اهتمام داشته باشند تا این معضل را برطرف کنند چون قابل حل است.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdccmoqm.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما