شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 72992
منبع : خبرگزاری تسنیم

بیش از ۷۲ هزار دانش آموزان قمی در طرح ملی حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کردند

قم نيوز : رئیس اداره نماز قرآن و عترت آموزش‌وپرورش استان قم گفت: در نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم تعداد ۷۲ هزار و ۸۹۷ نفر از دانش آموزان قمی ثبت‌نام و مشارکت کرده‌اند.
بیش از ۷۲ هزار دانش آموزان قمی در طرح ملی حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کردند
بیش از ۷۲ هزار دانش آموزان قمی در طرح ملی حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کردند
به گزارش قم نیوز جلال خدامحمدی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم اظهار داشت: با اجرای این طرح علاوه بر شناسایی دانش آموزان مستعد به حفظ کل قرآن کریم، نسبت به ترغیب و پیشرفت آنان در زمینه‌های قرآنی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره نماز قرآن و عترت آموزش‌وپرورش استان قم تصریح کرد: در نهضت ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم تعداد 72 هزار و 897 نفر از دانش آموزان قمی به تفکیک دختران 49 هزار و 66 نفر و پسران 23 هزار و 831 نفر که درمجموع 30 درصد از کل دانش آموزان را تشکیل می‌دادند در این طرح ملی ثبت‌نام و مشارکت نمودند.

بیشتر بخوانید
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در گلستان برگزار می‎شود

20000 حافظ کل قرآن کریم در سراسر کشور تربیت شده است

طرح ملی قرآنی بشارت 1452 در استان کردستان اجرا می‌شود

وی انس هر چه بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم، ارائه آموزش‌های لازم برای نحوه حفظ قرآن و تلاش برای فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه، همچنین ایجاد انگیزه و رغبت برای حفظ سوره‌های جزء 30 قرآن کریم را از مهم‌ترین اهداف این طرح قلمداد کرد.

به گفته خدامحمدی در هفته قرآن و عترت نیز به‌منظور پیگیری برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته درروند اجرای طرح نشست تخصصی با حضور 80 نفر از مدیران مدارس منتخبی که بیشترین ثبت‌نام را داشتند به همراه 40 نفر از مربیان متخصص حفظ قرآن کریم از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، همچنین مدیران مراکز دارالقرآن‌ها و معاونین پرورشی در خانه معلم یک استان برگزار شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcir3ay.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما