شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 73012
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار سابق قم: موفقیت هایم را مدیون همسرم هستم

قم نيوز : استاندار سابق استان قم گفت: در طول 40 سالی که توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را داشتم، همه موفقیت‌هایم را مدیون همسرم هستم که سختی‌های زیادی را تحمل کرد.
موفقیت هایم را مدیون همسرم هستم
موفقیت هایم را مدیون همسرم هستم
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به فراهم بودن فضای خدمت در استان اظهار کرد: با توجه به وجود فضای همدلی و همکاری در این استان امیدوارم که روند خدمت در قم ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری برای کار در استان قم وجود دارد که می‌تواند این استان را به سمت توسعه پیش ببرد.

استاندار سابق قم افزود: توفیق خدمت در استان قم جزو بزرگ ترین توفیقاتی بود که نصیب من شد، در طول 40 سالی که توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را داشتم، همه موفقیت‌هایم را مدیون همسرم هستم که سختی‌های زیادی را تحمل کرد.

 

میزبانی سالیانه شهر قم از 24 میلیون زائر

سید محمد رضا هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اهمیت جایگاه استان قم اظهار کرد: این استان خاستگاه انقلاب اسلامی و محل حضور مراجع تقلید است، استان قم استان نمونه ای در زمینه وحدت و انسجام است.

وی ادامه داد: استان قم سالیانه میزبان 24 میلیون زائر ایرانی و خارجی است، سید مهدی صادقی استاندار سابق این استان یکی از با اخلاق ترین مدیران کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم خاطرنشان کرد: تمامی پست‌ها در دست مدیران امانتی محسوب می‌شوند که این امانت‌ها را مدیران پس از پایان دوره مدیریتی شان به دیگران منتقل کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccixqm.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما