کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیرآبادی مطرح کرد

لزوم ارتقاء جایگاه استان قم در شاخص‌های مختلف

خبرگزاری فارس , 15 دی 1397 ساعت 23:01

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دنبال رشد و ارتقای جایگاه استان قم در همه شاخص‌ها باشیم و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از مدیران این استان حمایت می‌کنند.


به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: این استان مرکز بصیرت و عش آل محمد(ص) است و مرکز بزرگ ترین حوزه علمیه جهان تشیع در شهر قم قرار دارد.

 وی ادامه داد: باید به دنبال رشد و ارتقاء استان قم در همه شاخص‌ها باشیم و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از مدیران این استان حمایت می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: سید محمد رضا هاشمی در دو ماهی که سرپرستی استانداری قم را بر عهده داشت به خوبی عمل کرد و خلا نبود استاندار در قم در این مدت احساس نشد، او در این مدت روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی را به گونه ای مناسب دنبال کرد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: امیدوارم که استاندار قم در دوره مسؤولیت خود موفقیت‌های خوبی را کسب کند و معاونان استاندار و مدیران قم باید با او در این خصوص همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 73015

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73015/لزوم-ارتقاء-جایگاه-استان-قم-شاخص-های-مختلف

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir