يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 73032
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتسال؛

تیم سوهان محمد سیمای قم به دیدار حفاری خوزستان می‌رود

قم نيوز : در آغاز هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال ایران تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم امروز به دیدار تیم حفاری خوزستان می‌رود.
تیم سوهان محمد سیمای قم به دیدار حفاری خوزستان می‌رود
تیم سوهان محمد سیمای قم به دیدار حفاری خوزستان می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان ایران امروز برگزار می‌شود و نماینده قم در دیداری حساس در خانه برابر حفاری به میدان می‌رود.

تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و حفاری اهواز در حالی از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در سالن شهید حیدریان قم با هم مصاف می‌کنند که هر دو تیم در جدول رده بندی ۳۸ امتیازی هستند و پیروزی هر تیم بر دیگری به معنای جایگاه بالاتر آن تیم برای حضور در مرحله حذفی است.

تیم حفاری خوزستان در جایگاه چهارم و تیم سوهان محمد سیمای قم در جایگاه پنجم جدول ایستاده‌اند و تیم رده سومی فرش آرای مشهد نیز که امروز در خانه میزبان آذرخش هرمزگان است همانند حفاری و سوهان قم، ۳۸ امتیازی است و رده‌های سوم تا پنجم جدول در بازی‌های امروز می‌تواند دستخوش جابجایی قرار گیرد.

شاگردان حسین صبوری که در بازی‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌اند امیدوارند با بهره مندی از امتیاز حضور هواداران خود در این بازی بتوانند حفاری را شکست دهند و در صورت پیروز نشدن فرش آرا برابر آذرخش بار دیگر به رده سوم جدول باز گردند.

تیم سوهان محمد سیمای قم در بازی گذشته خود در بهبهان برابر تیم اهورای این شهر به تساوی ۲ بر ۲ رسید و تیم حفاری خوزستان نیز در دیداری خانگی موفق به شکست ۳ بر ۲ تیم مقاومت البرز شد و هر دو تیم در بازی رودررو در قم به دنبال پیروزی هستند.

مسئولان تیم سوهان محمد سیما حضور تماشاگران قمی در این بازی را رایگان اعلام کرده‌اند تا هواداران بدون هزینه بتوانند این بازی را از نزدیک تماشا و از تیم شهرشان حمایت کنند. این در حالی است که پس از این بازی، تنها ۲ هفته به پایان لیگ باقی می‌ماند و تیم‌ها آماده حضور در پلی آف می‌شوند.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcew78f.jh8xxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما