يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 73034
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر باشگاه ایثار قم خبر داد؛

صعود تیم ایثار قم به مرحله حذفی لیگ بسکتبال با ویلچر

قم نيوز : مدیر باشگاه ایثار قم از صعود تیم ایثار قم به مرحله حذفی لیگ بسکتبال با ویلچر و رویارویی با نماینده استان هرمزگان در این مرحله خبر داد.
صعود تیم ایثار قم به مرحله حذفی لیگ بسکتبال با ویلچر
صعود تیم ایثار قم به مرحله حذفی لیگ بسکتبال با ویلچر
به گزارش قم نیوز علی خوشرفتار اظهار داشت: مرحله برگشت مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر در قزوین برگزار شد و نماینده قم توانست با کسب ۳ برد دیگر در این رقابت‌ها تیم صدرنشین گروه خود شود.

وی افزود: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در لیگ ملی بسکتبال با ویلچر حضور دارد در حالی که این تیم در گذشته یکی از تیم‌های پر افتخار لیگ برتر کشور بود و سابقه ۲ قهرمانی پی در پی در این رقابت‌ها را نیز داشته است.

مدیر باشگاه ایثار قم  گفت: در دور برگشت مرحله گروهی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر تیم ایثار قم ۳ بازی برگزار کرد که ابتدا ۷۱ بر ۴۷ تیم هیئت شهر ری را شکست داد، سپس ۶۵ بر ۲۵ تیم هیئت بوکان آذربایجان غربی را مغلوب کرد و در نهایت ۶۳ بر ۳۲ از سد تیم فیروز قزوین گذشت تا به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود.

خوشرفتار بیان داشت: مرحله حذفی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ۲ هفته دیگر به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و حریف تیم قم در مرحله حذفی تیم هیئت هرمزگان است که انتظار می‌رود ایثار بتواند بدون چالش خاصی از سد این تیم عبور کند.

وی عنوان کرد: رشته بسکتبال با ویلچر در سال‌های گذشته همواره در قم رشته‌ای موفق و کلیدی در عرصه ورزش جانبازان و معلولین بوده است و حاصل این فعالیت حضور ورزشکاران قمی این رشته در تیم‌های ملی است و مدال‌های ارزشمندی نیز برای ایران به دست آمده است.

مدیر باشگاه ایثار قم تصریح کرد: در سال‌های گذشته منابع مالی وسیع‌تری در اختیار داشتیم و در آن زمان امکان جذب بازیکنان ملی پوش و پرداخت هزینه‌ها فراهم بود اما در حال حاضر با توجه به کمبودها ترجیح می‌دهیم با هزینه‌های کمتر در لیگ ملی حضور داشته باشیم و البته این شرایط به سود بازیکنان بومی ما نیز هست.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgtz9u.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما