يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 73052
منبع : خبرگزاری تسنیم

مدیران جدید اقدامات موفق گذشته را انکار نکنند

قم نيوز : امام‌جمعه قم گفت: یکی از سنت‌های اشتباه موجود در بین برخی از مدیران انکار و بی‌توجهی نسبت به اقدامات مثبت و موفق مدیران قبلی است، مدیران جدید باید کارهای مثبت مدیران قبلی را مورد توجه قرار بدهند.
مدیران جدید اقدامات موفق گذشته را انکار نکنند
مدیران جدید اقدامات موفق گذشته را انکار نکنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید سازمان اوقاف و امور خیریه که در امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: مدیران در راستای اقدامات موفق مدیران قبلی حرکت کنند.

وی افزود: حقیقت این است که زمان و مدت مسئولیت بسیار زود گذشته و از دست انسان خارج می‌شود بنابراین لازم است تا انسان از فرصت ایجادشده برای خدمت بهترین شکل ممکن استفاده کرده و آثار نیکویی از خود بر جای بگذارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: طبق حدیث نورانی پیامبر گرامی اسلام(ص) شب و روز و روزگار در انسان تصرف کرده و او را از دوران نوجوانی به جوانی و سپس دوران کهنسالی می‌رساند، بنابراین باید از فرصت خدمات‌رسانی و باب خیری که برای انسان پیش می‌آید به نحو شایسته‌ای استفاده کرد.

وی با انتقاد از رویه برخی مدیران دولتی تأکید کرد: یکی از سنت‌های اشتباه موجود در بین برخی از مدیران انکار و بی‌توجهی نسبت به اقدامات مثبت و موفق مدیران قبلی است، مدیران باید کارهای مثبت گذشته را مورد توجه قرار بدهند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ابراز کرد: انسان باید از فرصت کوتاه عمر به نحو شایسته‌ای استفاده کند، حقیقت این است که مدت مسئولیت انسان در جایگاه‌های مختلف بسیار زودتر از آن چیزی که فکر می‌کند به پایان رسیده و تمام می‌شود.

نایب‌رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مسئولان باید از فرصت مسئولیت‌پذیری در نظام اسلامی برای باقیات‌صالحات و ماندگاری در اذهان مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxz9u.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما