دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 73090
منبع : خبرگزاری فارس

فوتسال قم در پلي‌آف ليگ برتر

قم نيوز : نماينده ليگ برتري فوتسال استان قم مجوز حضور در مرحله پلي‌آف بازي‌هاي بيستمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور را كسب كرد.
فوتسال قم در پلي‌آف ليگ برتر
فوتسال قم در پلي‌آف ليگ برتر
به گزارش قم نیوز در شرایطی که هنوز دو هفته دیگر به پایان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده اما صعود نماینده لیگ برتری فوتسال قم یعنی تیم سوهان محمد سیما به مرحله پلی‌آف این بازی‌ها قطعی شده است.

این در شرایطی است که امسال برای نخستین‌بار با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال، 14 تیم لیگ برتری در مدت 26 هفته به شکل رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان هشت تیم بالای جدول مجوز حضور در پلی‌آف را کسب می‌کنند، چهار تیم در لیگ باقی می‌مانند و دو تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته اول می‌شوند.

امسال تیم سوهان محمد سیما قم با عملکردی پر فراز و نشیب در لیگ برتر نتیجه گرفته و در حال حاضر از 24 مسابقه خود 38 امتیاز دارد و در مکان پنجم رده‌بندی ایستاده است، لیگی که سوهان تا پایان هفته بیست و چهارم آن 11 برد، پنج تساوی، هشت باخت، 65 گل زده، 70 گل خورده، تفاضل گل منفی پنج و 38 امتیاز دارد.

نماینده لیگ برتری فوتسال قم از هفته بیست و چهارم این بازی‌ها میزبان تیم حفاری اهواز بود و تلاش کرد باخت سنگین نیم‌فصل نخست را در حضور قمی‌های هوادار خود جبران کند اما با نتیجه نزدیک دو بر یک به تیم سرسخت حفاری باخت تا فرصت یک پله صعود در جدول را از دست بدهد.

شاگردان حسین صبوری در دو هفته باقی مانده از دیدارهای مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید در یک دیدار حساس خارج از خانه روز جمعه هفته جاری 21 دی‌ماه به مصاف تیم مقاومت البرز بروند و در بازی هفته پایانی میزبان تیم پارسیان شهر قدس باشند تا در صورت توقف دیگر رقبا مانند فرش‌آراء مشهد و حفاری اهواز بلکه به عنوان یکی از چهار تیم بالای جدول به پلی‌آف بروند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال ایران در حال حاضر تیم گیتی‌پسند اصفهان با 61 امتیاز، مس سونگون با 54 امتیاز، فرش‌آراء مشهد و حفاری اهواز هر کدام با 41 امتیاز، سوهان محمد سیما قم با 38 امتیاز و شهروند ساری و سن‌ایچ ساوه هر کدام با 35 امتیاز اول تا هفتم هستند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdciuuay.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما