سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 73091
منبع : خبرگزاری فارس
سردار نقدی:

275 شبکه ماهواره ای علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند/استفاده از راویان و هادیان سیاسی در مساجد

قم نيوز : معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه 275 شبکه ماهواره ای علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند گفت: در راستای مقابله با هجوم دشمنان و توطئه‌های آنان علیه مردم از راویان و هادیان سیاسی در مساجد و مراکز آموزش کشور استفاده می‌شود.
275 شبکه ماهواره ای علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند/استفاده از راویان و هادیان سیاسی در مساجد
275 شبکه ماهواره ای علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند/استفاده از راویان و هادیان سیاسی در مساجد
به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا نقدی در دیدار با آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌با بیان اینکه کشور ما از نظر علمی در مقایسه با دیگر کشورهای دنیا پیشرفت قابل توجهی داشته است اظهار کرد: در مقایسه با دیگر کشورها در رتبه جلو افتاده‌ایم و با اینکه رتبه علمی ما در دنیا ٥٣ بوده ولی اکنون در جایگاه شانزدهم دنیا از نظر علمی قرار داریم.

وی با بیان اینکه در تحصیلات رتبه پنج از لحاظ پیشرفت مدارس را دارا هستیم اذعان کرد: تمام این پیشرفت‌ها از برکات انقلاب اسلامی بوده با وجود اینکه دشمنان شرایط تحریم و جنگ نظامی و فرهنگی را بر ما تحمیل کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های خیره کننده کشور در دوران انقلاب اسلامی جای شکر دارد تصریح کرد: تمام این پیشرفت‌ها را مدیون بزرگانی چون شما هستیم که از مردم پشتیبانی کردید تا پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه 275 شبکه ماهواره ای علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند گفت: در راستای مقابله با هجوم دشمنان و توطئه‌های آنان علیه مردم از راویان و هادیان سیاسی در مساجد و مراکز آموزش کشور استفاده می‌شود.

سردار نقدی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر بصیرتی در ایام مختلف سال و حضور در شهرهای مختلف کشور افزود: در زمینه‌های بصیرتی و دشمن شناسی هماهنگی با ستاد ائمه جمعه کشور صورت گرفته و تولیدات محتوا انجام شده تا بتوانیم در این زمینه اثربخش باشیم.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcjvyea.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما