دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 73099
منبع : خبرگزاری تسنیم

دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان قم از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در این استان خبر داد.
دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم برگزار می‌شود
دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حمید خرمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع «دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم» که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، اظهار داشت: امسال در محل تالار مرکزی در فضایی بالغ‌بر 1500 متر این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه افزود: 200 ناشر در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده بودند اما درمجموع 110 ناشر را با بیش از 18 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه جا دادیم.

 رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان قم با اشاره به نهادها و سازمان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه گفت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم و نهاد کتاب‌خانه‌های استان در این نمایشگاه حضور دارند.

خرمی با به زمان برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: زمان برگزاری نمایشگاه 21 لغایت 28 دی‌ماه و ساعات بازدید صبح‌ها 9 الی 13 و عصرها 15 الی 21 خواهد بود، همچنین مراسم افتتاحیه روز 20 دی‌ماه و با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در تالار مرکزی شهر برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت بسیار خوبی بوده که نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم بعد از 5 سال برگزار شود تا مردم اطلاعات خوبی از وضعیت کتاب کودک و نوجوان در قم به دست بیاورند، از سوی دیگر امسال نمایشگاه استانی نداریم، و نمایشگاه امسال در قالب تخصصی کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchwvnq.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما