دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 73108
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله علوی گرگانی: ایثارگری و مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان انقلاب است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای مقابله انقلاب اسلامی گفت: دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به کشورمان اقدام می‌کند و هدفش این است که این ایثارگری‌ها را از صحنه روزگار برود و باید با آگاهی کامل نگذاریم میدان به دست دشمنان بیفتد.
آیت الله علوی گرگانی: ایثارگری و مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان انقلاب است
آیت الله علوی گرگانی: ایثارگری و مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان انقلاب است
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مسئولان کنگره شهید فهمیده و 300 شهید بخش مرکزی استان اظهار داشت: استمرار کنگره‌ها و جلسات و یادواره‌های شهدا بهترین راه احیاء راه شهیدان است.

وی افزود: شهدا سبب پایداری انقلاب هستند که همانند خون در ابدان انسانیت تازه می‌ماند که آیندگان آن را ببینند و بشناسند و بدانند که ایثارگری و در مسیر خدا جان دادن یاد و نام انسان را زنده نگه می‌دارد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به دعای عهدنامه ادامه داد: در این دعا می‌خوانیم خدایا زمانی که امام زمان (عج) ظهور می‌کند مرا برگردان تا در رکابش شهید شوم، عبارتی که می‌خوانیم ایمان زیاد و اعتقاد بالا می‌خواهد تا شهادت را با عشق و علاقه انتخاب کند و اگر کلمه حق به دل بنشیند جوانان حاضر به جان دادن در راه خداوند هستند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به برگزاری کنگره شهید فهمیده و 300 شهید بخش مرکزی قم بیان کرد: پیام من به شما این است که این شجره نبوت و طیبه ضعیف نشود و باید این درخت را نگهداری و آبیاری کنید تا این انقلاب زنده بماند.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: شهید فهمیده سرسلساه شهیدان است که با وجود سن و سال کم دارای فهم و معرفتی والا بود که جان خود را در این راه نثار کرد.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت شهادت در اسلام افزود: شهدا امانتی نزد مردم هستند که باید از این امانت‌ها به خوبی حفاظت کنیم زیرا آنان جان خود را در این راه نثار کردند و ما باید ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم و نباید بگذاریم راه آنان از بین برود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای مقابله انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به کشورمان اقدام می‌کند و هدفش این است که این ایثارگری‌ها را از صحنه روزگار برود و باید با آگاهی کامل نگذاریم میدان به دست دشمنان بیفتد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم درباره افرادی که جان خود را برای خدا می‌دهند، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید گمان نکنید که آنان مرده‌اند بلکه زنده هستند و در پیشگاه خداوند روزی خواهند داشت، این آیات بشارت دهنده برای افرادی است که در این دنیا هستند.

انتهای پیام/ 17
https://qomnews.ir/vdcivzay.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما