دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 73122
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
سردار نقدی خبر داد،

اعزام سخنران به راهیان نور برای تبیین دستاوردهای انقلاب

قم نيوز : معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اعزام سخنرانان به اردوهای راهیان نور و ابلاغ محتواها به ائمه جمعه برای بیان آن‌ها در نماز جمعه از دیگر برنامه ها برای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه است.
اعزام سخنران به راهیان نور برای تبیین دستاوردهای انقلاب
اعزام سخنران به راهیان نور برای تبیین دستاوردهای انقلاب
به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت‌الله یزدی که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی شاهکار بزرگ ملت ایران به حساب می‌آید، اما شاهکار و موفقیت اصلی استقامت مردم و رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی خود است.

وی پیشرفت‌های انجام شده با وجود دشمنی های دشمنان را شگفت انگیز دانست و افزود: آمریکا در جنگ خود با کمونیست تنها یک رسانه داشت که علمبه کمونیست ها فعالیت می‌کرد، اما امروز ۲۷۵ شبکه رادیویی و تلویزیونی در همکاری با یکدیگر به دنبال تضعیف و براندازی نظام اسلامی هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران بیان کرد: کشور در ابعاد مختلف مادی و فرهنگی با پیشرفت هایی مواجه بوده که یکی از پیشرفت‌های فرهنگی، حضور میلیونی جوانان در اعتکاف ها است.

نقدی با اشاره به دیگر دستاوردهای معنوب انقلاب اسلامی ادامه داد: اینکه در اربعین گذشته دو میلیون جوان با متقبل شدن دو هزار میلیارد تومان به کربلا مشرف شده و و دو میلیون ۳۰۰ هزار نفر به صورت همزمان با پیاده روی اربعین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حرکت کرد، از دیگر دستاوردهای معنوی است.

وی با بیان اینکه زمانی از ساخت یک پیچ عاجز بودیم، اظهار داشت: امروز در زمینه تولید تجهیزات نظامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم، همچنین رتبه بیستم صنعت خودروسازی، رتبه سیزدهم تولید فولاد و رتبه های نخست سلول های بنیادی از دیگر دستاوردهای کشور پس از انقلاب است.

معاون فرهنگی-اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برخی این پیشرفت‌ها را عادی و طبیعی می‌دانند خاطرنشان کرد: باید بدانیم که رتبه های بدست آمده در مقایسه با دیگر کشورها رشد چشمگیرتری داشته است، به طور مثال رسیدن به رتبه ۱۶ علمی و رتبه ۵ در سرعت رشد تحصیلی در دنیا از موارد مثال این ادعاست که این پیشرفت ها به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است.

نقدی در پاسخ به سوال آیت‌الله یزدی مبنی بر اینکه چه تدابیری برای اطلاع رسانی به مردم پیرامون این دستاوردها اتخاذ شد، بیان کرد: در این زمینه کتابی در دست چاپ بوده که این دستاوردها به صورت تیتروار در آن گنجانده شده است، همچنین کلیپ ها و مستندهایی در این زمینه در صدا و سیما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: اعزام سخنرانان به اردوهای راهیان نور و ابلاغ محتواها به ائمه جمعه برای بیان آن‌ها در نماز جمعه از دیگر برنامه ها برای انعکاس دستاوردها در جامعه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewz8f.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما