کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو ارشد حزب الله خواستار تسریع در تشکیل کابینه لبنان شد

خبرگزاری حوزه نیوز , 18 دی 1397 ساعت 6:00

سید صفی الدین گفت:ما می دانیم که اعتماد مردم به مسئولان و دستگاه های دولتی لبنان رو به کاهش و رسیدن به مرحله نا امیدی است پس مسئولان کاری نکنند که مردم را کاملا نا امید و مایوس کنند.


عضو ارشد حزب الله خواستار تسریع در تشکیل کابینه لبنان شد
حوزه/ سید صفی الدین گفت:ما می دانیم که اعتماد مردم به مسئولان و دستگاه های دولتی لبنان رو به کاهش و رسیدن به مرحله نا امیدی است پس مسئولان کاری نکنند که مردم را کاملا نا امید و مایوس کنند.

به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبود محمد الشیخ احمد مراد در حسینیه منطقه بریقع و در حضور جمعی از علما و روحانیون شیعه و سنی و مردم منطقه، گفت: هر روز تاخیر در تشکیل دولت جدید لبنان موجب افزایش شکاف میان مردم و حکومت و مسئولان می شود.

وی افزود: ما می دانیم که اعتماد مردم به مسئولان کنونی و دستگاه های دولتی رو به کاهش و رسیدن به مرحله نا امیدی است، پس مسئولان کاری نکنند که مردم را کاملا نا امید و مایوس کنند.

عضو ارشد حزب الله خطاب به مسئولان لبنان گفت: مسئولان که وظیفه تشکیل دولت را به عهده دارند، باید به این وظیفه خود عمل کنند و در این زمینه به مردم پاسخگو باشند، زیرا مردم هر روز می پرسند این همه تاخیر برای چیست؟

وی افزود: حزب الله هیچ روزی نه در حال و نه در آینده اقدام به تشکیل کابینه نخواهد کرد حتی اگر دیگران اقدام به این کار نکنند، زیرا حزب الله بنا دارد در کنار فقرا و مستضعفان و مظلوان و محرومان بماند و ما با کسانی هستیم که اهل مسئولیت پذیری و فداکاری هستند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 73126

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73126/عضو-ارشد-حزب-الله-خواستار-تسریع-تشکیل-کابینه-لبنان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir