سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : 73127
منبع : خبرگزاری فارس
سردار نقدی در جمع مردم پردیسان:

مشکلات جامعه نتیجه عمل غیرانقلابی است

قم نيوز : معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه در این 40 سال هر کجا انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم و مشکلات را حل کردیم و هر جا به مشکل خوردیم غیر انقلابی عمل کرده بودیم، گفت: انقلاب برای ما استقلال و آزادی رقم زد به گونه ای که بیگانه در تصمیمات ما دخالت ندارد.
مشکلات جامعه نتیجه عمل غیرانقلابی است
مشکلات جامعه نتیجه عمل غیرانقلابی است
به گزارش قم نیوز محمد رضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران دوشنبه شب در نشست بصیرتی مسجد امام کاظم(ع) پردیسان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 19 دی ، از دوران طاغوت، شکنجه ها و تحقیر ملت ایران در برابر آمریکا و اسرائیل مطالبی بیان داشت و افزود: در زمان شاه هیچ کسی حق اعتراض به مشکلات کشور و اداره مملکت را نداشت.

وی با یادآوری خاطره ای از مرحومه مرضیه دباغ مبارز دوران شاه گفت: دختر خانم دباغ محصلی در زمان طاغوت بود که تنها به خاطر نوشتن چند جمله در دفتر خاطرات خود علیه استکبار، به دست مأموران افتاد و شکنجه سختی شد اما امروز دانش آموزان آزادانه بدون ترس در مدارس و محافل از مشکلات جامعه سخن می گویند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده است، ادامه داد: چند هزار سال در این مملکت رژیم شاهنشاهی وجود داشت، افراد نسل به نسل حتی اگر بی سواد هم بودند به پادشاهی می رسیدند حتی رضا خان بی سواد بود و برای انجام کارها تنها انگشت می زد اما چون شاه شدن از اجداد به آن ها می رسید سواد آن ها اهمیتی نداشت، رضا خان 20 سال در مملکت شاه بود اما نتوانست سواد بیاموزد.

وی با بیان اینکه در عرصه های گذشته نهضت های زیادی وجود داشت که همیشه با شکست مواجه می شدند، افزود: تنها لطف خدا به ملت ایران سبب شد برای نخستین بار شاهنشاهی از مملکت بیرون رانده شود و پیروزی انقلاب اسلامی رقم بخورد و هم اکنون چهل ساله شدن پر قدرتی را تجربه کند.

نقدی با تأکید بر اینکه شرط رهبری یک کشور، دانشمند بودن، تقوا و شجاعت است که به جز ایران در هیچ کجا این شرایط وجود ندارد، تصریح کرد: مردم 40 سال پای عهد با شهدا ایستاده اند و امروز انقلاب به 40 سالگی رسیده است.

وی بیان داشت: بزرگترین انقلاب تاریخ بشریت که طراحی خدا بود، انقلاب پیامبر عظیم الشان اسلام بوده که از آن بالاتر نداریم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: هیچ انقلابی در دنیا به اندازه انقلاب اسلامی پابرجا نبوده بلکه همه آن ها در کمتر از 10 سال سرکوب یا تحریف شدند و به دست دشمن افتادند و همانطور که امام راحل فرمودند «حفظ پیروزی از اصل پیروزی مشکل تر است».

وی تأکید کرد: ما برای داشتن رهبری که صددرصد به مبانی، الگو و ارزش های امام (ره) پایبند است باید شاکر باشیم؛ برخی مشکلات امروز را به انقلاب ربط می دهند در صورتی که همه مشکلات به خاطر غیر انقلابی بودن است؛ همانطور که امام راحل به ما یاد دادند باید خود را باور کنیم تا به پیروزی برسیم.

نقدی با بیان اینکه در این 40 سال هر کجا انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم و مشکلات را حل کردیم و هر جا به مشکل خوردیم غیرانقلابی عمل کرده بودیم، افزود: انقلاب برای ما استقلال و آزادی رقم زد به گونه ای که بیگانه در تصمیمات ما دخالت ندارد.

وی دستاورد انقلاب را آزادی و مردم سالاری مطرح کرد تا جایی که کشور با رأی مردم اداره می شود و افزود: رهبری و ولایت ضامن استقلال، آزادی، مردم سالاری، دیانت و انسانیت است و رأی مردم حق الناس محسوب می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در خاتمه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر انقلاب در چند سال گذشته همه مسؤولان و مردم را راهنمایی کردند و فرمودند آمریکایی ها بدعهد هستند، با مذاکره اقتصاد درست نمی شود، باید به فکر اقتصاد مقاومتی باشید و ظرفیت های تاکتیکی را جدا کنید.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcjavea.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما