سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 73140
منبع : خبرگزاری تسنیم

استان قم باید الگوی سایر استان‌ها در زمینه اقامه نماز باشد

قم نيوز : استاندار قم گفت: استان قم باید در زمینه اقامه نماز در میان سایر استان‌ها سرآمد باشد، همچنین نیاز داریم نمازخانه‌های بین‌راهی را در شأن استان آماده و مهیا کنیم.
استان قم باید الگوی سایر استان‌ها در زمینه اقامه نماز باشد
استان قم باید الگوی سایر استان‌ها در زمینه اقامه نماز باشد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای اقامه نماز استان که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، توفیق خدمتگزاری به مردم قم را ادای دین خود به مردم این شهر بیان کرد و اظهار داشت: نماز ستون دین بوده و این جلسه را به فال نیک می‌گیرم، ان شاء الله در طول مدتی که مسئولیت در استان بر عهده‌دارم بتوانم منشأ اثر باشم.

وی افزود: مهم‌ترین بحث شکل‌گیری این جلسات این بوده که ببینیم تا کجا این مصوبات اجرایی شده و اگر نشده دلایل اجرایی نشدن آنچه بوده است، همچنین باید به‌صورت عملیاتی و کاربردی جلسات خود را  ادامه دهیم.

استاندار قم گفت: جلساتی که برای نماز برگزار می‌شود اهمیت آن بدیهی بوده و باید انسجام بیشتری را در حضور مسئولان در جلسات اقامه نماز استان شاهد باشیم.

سرمست با بیان اینکه تبلیغات غیرمستقیم و استفاده از هنر در امر تبلیغات یک امر پذیرفته‌شده است، ابراز کرد: نیاز داریم که یک آسیب‌شناسی در این زمینه داشته باشیم به‌ویژه برای نسل جوان نیاز به روش‌های ابداعی و هنرمندانه داریم.

وی تأکید کرد: استان قم باید در زمینه اقامه نماز در میان سایر استان‌ها سرآمد باشد، همچنین نیاز داریم نمازخانه‌های بین‌راهی را در شأن استان آماده و مهیا کنیم.

رضا سیار فرماندار قم در بخشی از این جلسه، با اشاره به مشکلات نمازخانه‌های بین‌راهی گفت: برخی از این نمازخانه‌ها ازنظر جانمایی و زیرساخت شرایط بسیار نامناسبی دارند از مجموعه‌ها و ارگان‌هایی که مرتبط با این امر هستند خواستاریم که اقدامات اصلاحی در این زمینه صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdce7z8f.jh8xei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما