چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 73177
منبع : شبستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

برگزاری جشنواره نماز و نیایش در قم

قم نيوز : حسینی کاشانی از برگزاری هشتمین جشنواره نماز و نیایش در قم خبر داد.
برگزاری جشنواره نماز و نیایش در قم
برگزاری جشنواره نماز و نیایش در قم
به گزارش قم نیوز «سیدموسی حسینی کاشانی» امروز (سه شنبه 18 دی) در جلسه شورای اقامه نماز استان قم که در جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد گفت: بهره گیری از زبان هنر در انتقال مفاهیم نماز امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

 
«مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم» تصریح کرد: باید زبان هنر را رسا‌ترین وسیله برای تبلیغ نماز بدانیم و این زبان می تواند بسیاری از آموزه ها را منتقل کند.

 
وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن اداره کل استان قم توانسته در این راستا با برگزاری جشنواره های مختلف در امر نماز اهتمام داشته باشد که از جمله آنها می توان به جشنواره سرود رضوی اشاره کرد که اولین جشنواره‌ای بود که بخش نماز آن مورد توجه قرار گرفت.

 
حسینی کاشانی گفت: در جشنواره مطبوعات نیز موضوع نماز را مدنظر قرار دادیم و از سوی دیگر در کنگره شعر آیینی، بخشی را برای نماز در نظر گرفتیم که آثار خوبی به دبیرخانه ارسال شد.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری جشنواره ملی نماز و نیایش خبر داد و گفت: هشتمین دوره این جشنواره برگزار می شود که فراخوان آن تا 20 اسفند ماه ادامه دارد و با تولید فیلم‌های کوتاه امیدواریم بتوانیم برای جامعه در امر نماز تأثیر گذار باشیم.


وی گفت: جشنواره تا سال آینده ادامه خواهد داشت و اردیبهشت سال 98 اختتامیه جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در استان قم برگزار می شود.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefz8f.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما