چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 73181
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل اوقاف قم تاکید کرد

لزوم هم‌افزایی همه دستگاه‌ها برای ارتقا کمی و کیفی آزمون سراسری حفظ قرآن

قم نيوز : مدیرکل اوقاف استان قم گفت: هم‌افزایی و هماهنگی میان همه دستگاه‌ها سبب افزایش کمی و کیفی آزمون سراسری حفظ قرآن کریم خواهد شد.
لزوم هم‌افزایی همه دستگاه‌ها برای ارتقا کمی و کیفی آزمون سراسری حفظ قرآن
لزوم هم‌افزایی همه دستگاه‌ها برای ارتقا کمی و کیفی آزمون سراسری حفظ قرآن
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در هشتمین نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم که با حضور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، استاندار قم و مدیران استانی برگزار شد اظهار کرد: برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ قرآنی است.

وی افزود: استعدادهای خوبی در قالب این آزمون شناسایی و به جامعه قرآنی کشور معرفی شده‌اند و این از جمله برکات چنین اقدامی در سطح ملی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به ضرورت توجه به رشد کیفی آزمون سراسری قرآن کریم خاطرنشان کرد: در عین حال توسعه کمی و افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون هم اهمیت دارد و برنامه‌هایی برای این منظور در دست اقدام هستند.

وی ادامه داد: رشد فرهنگ قرآنی در میان اقشار مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بخش مهمی از برنامه‌های سازمان اوقاف و ادارات کل آن در استان‌ها معطوف به همین مسئله است.

اسکندری با بیان اینکه آموزش ‌و پرورش نقش مهمی در این عرصه بر عهده دارد خاطرنشان کرد: می‌توان با هم‌افزایی و هماهنگی میان دستگاه‌ها، موجب افزایش کمی شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری قرآن کریم شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان کرد: اطلاع‌رسانی در مورد آزمون سراسری حفظ قرآن کریم و ترویج برای شرکت در آن در بین اقشار مختلف، یکی از اقداماتی است که همه دستگاه‌ها و ادارات می‌توانند در آن سهیم باشند.

وی گفت: تشویق کارکنان و خانواده‌های آنها برای شرکت در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم، یکی دیگر از کارهایی است که به منظور افزایش کمی و کیفی این برنامه جامعه قرآنی می‌توان انجام شد.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcjvvea.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما