کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فارس گزارش مي‌دهد

3 بانوي كاراته‌كاي قم در جمع ستاره‌هاي سوپر ليگ ايران

خبرگزاری فارس , 19 دی 1397 ساعت 9:04

سه بانوي كاراته‌كاي عضو تيم مرداس قم از سوي سازمان ليگ كاراته ايران در جمع برترين‌ها و ستاره‌هاي سوپر ليگ زنان ايران قرار گرفتند.


به گزارش قم نیوز در شرایطی که امسال تیمی متشکل از بانوان توانمند کاراته قم به نام مرداس در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کاراته ایران یعنی سوپر لیگ این رشته حضور دارد، این تیم با کسب نتایج بسیار خوب و عملکرد مطلوب در صدر جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی جایگاه بسیار خوبی دارد.

مرداس قم نه تنها از نظر نتیجه‌گیری عملکرد بسیار خوبی داشته بلکه با توجه به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی، یکی از بخت‌های قهرمانی نیز به شمار می‌رود، به ویژه اینکه در رنکیگک برترین‌های هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور نام سه کاراته‌کای تیم مرداس قم نیز به چشم می‌خورد.

بعد از پایان مسابقات هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان ایران، از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته رنکینگ کاراته‌کاهای برتر این هفته اعلام شد و زهرا طرازپور، زهره برزگر و بهنوش نجفی سه کاراته‌کای تیم زنان مرداس قم به واسطه درخشش و عملکرد موفق خود در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.

این در حالی است که سوپر لیگ در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می‌شود و از تیم مرداس قم هیچ نفری در جمع برترین‌های کاتا حضور ندارد اما در بخش کومیته سه کاراته‌کای مرداس در اوزان منهای 50، 61 و به اضافه 61 کیلوگرم انتخاب شده‌اند تا نماینده قم با انگیزه‌تر از قبل به مصاف دیگر رقبا برود.

در وزن منهای 50 کیلوگرم که آناهیتا یحیی‌پور از تیم شهرداری جوانه صفادشت در صدر رنکینگ ایستاده، زهرا طرازپور از تیم مرداس قم و زینب نصیریان از تیم حامی دوم و سوم شدند، ضمن اینکه در وزن منهای 61 کیلوگرم زهره برزگر از تیم مرداس قم، ملیکا احدی از تیم شهرداری جوانه صفادشت و سیده‌سلاله حسینی از باشگاه سکوتی رتبه‌های برتر را در اختیار دارند.

در وزن به اضافه 61 کیلوگرم بهنوش نجفی از تیم مرداس قم صدرنشین رنکینگ هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور هستند، ضمن اینکه غزاله مهین‌نژاد از تیم صرافی بهنام به همراه شپیده اشقلی از باشگاه سکوتی  رتبه‌های دوم و سوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام / 110


کد مطلب: 73182

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73182/3-بانوي-كاراته-كاي-قم-جمع-ستاره-هاي-سوپر-ليگ-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir