چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 73195
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ دسته اول فوتبال ايران

صباي قم در برف گرفتار شد

قم نيوز : تيم فوتبال اميد صباي قم در يكي از بازي‌هاي حساس فصل جاري رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر مقابل شهرداري تبريز تن به شكستيم فوتبال اميد صباي قم در يكي از بازي‌هاي حساس فصل جاري رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر مقابل شهرداري تبريز تن به شكست داد.ت داد.
صباي قم در برف گرفتار شد
صباي قم در برف گرفتار شد
به گزارش قم نیوز امیدهای صبای قم که فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشتند و به دلیل کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته اول سقوط کردند، امسال در تلاش دوباره برای بازگشت به لیگ برتر هستند اما نتایج چند هفته اخیر کمی امید به بازگشت این تیم را کمرنگ کرده است.

نماینده فوتبال قم که با هدایت رحیم راسخ کار خود را در فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول امید ایران آغاز کرد اما در ادامه راه از حضور مسعود خسروی بازیکن خوشنام سال‌های نه‌چندان دور فوتبال قم در راس کادر فنی بهره می‌برد، با شکست سنگین در خانه شهرداری تبریز از صعود به مرحله بعد فاصله گرفت.

صبای قم که در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول امید کشور با تیم‌های مطرحی همچون فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم‌گروه است، در هفته پانزدهم بازی‌ها راهی شهر تبریز شد و در زمین برفی ورزشگاه اختصاصی حریف به میدان رفت اما با اختلاف سه گل شکست خورد.

امیدهای صبای قم که به تازگی با تلاش هیات فوتبال قم نام‌شان از صبا به افشید تغییر کرده، در این دیدار حساس و تعیین کننده با نتیجه عجیب چهار بر یک به حریف خود باختند، مسابقه‌ای که در آن محمدامین کرمانی زننده تک گل نماینده فوتبال قم بود و این شکست نقشه‌های صبا رای صعود را نقش بر آب کرد.

صبایی‌ها که تا قبل از رویایی با تیم شهرداری تبریز به دنبال فرصتی برای کاهش اختلاف امتیاز خود با تیم‌های بالاتر نظیر فولاد مبارکه سپاهان و آلومینیوم سازی اراک بودند، با این شکست تقریبا امیدهای خود را برای رسیدن به جمع یکی از دو تیم صعود کننده این گروه به مرحله نهایی از دست دادند تا در سال بحران مدیریتی و مالی فوتبال قم، فقط امتیاز این تیم در لیگ دسته اول امید ایران محفوظ بماند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcenz8f.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما