کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در لیگ دسته اول والیبال؛

تیم والیبال افق قم به مصاف ملوان نداجا می‌رود

خبرگزاری مهر , 19 دی 1397 ساعت 13:45

تیم والیبال افق قم در دیداری از لیگ دسته اول والیبال مردان کشور در خانه به مصاف ملوان نداجا می‌رود.


به گزارش قم نیوز هفته هشتم رقابت‌های والیبال دسته اول مردان باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه ۲۰ دی برگزار می‌شود و تیم والیبال افق قم در دیداری حساس و سرنوشت ساز در خانه به دیدار ملوان می‌رود.

تیم‌های افق قم و ملوان نیروی دریایی در حالی از ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه در سالن شهدای بهزیستی قم با هم دیدار می‌کنند که هر دو تیم، رقیب مستقیم یکدیگر در راه صعود از مرحله گروهی محسوب می‌شوند و شکست هر یک از دو تیم برابر یکدیگر شانس صعود بازنده را به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد.

تیم افق قم هفته گذشته توانست در خانه تیم مقاومت تهران را شکست دهد و پس از این پیروزی که بعد از ۳ شکست پیاپی به دست آمد صاحب سومین پیروزی در جدول رده بندی شد و اکنون با ۳ برد پس از تیم شهدای رامسر در رده دوم جدول ۵ تیمی گروه خود قرار دارد.

تیم ملوان نیروی دریایی که تیم چهارم جدول است جدال سختی بر سر کسب سهمیه دوم صعود با تیم افق قم و شهرداری کرج دارد و دیدار افق و ملوان را می‌توان جدال مرگ و زندگی دو تیم در مرحله گروهی لیگ دسته اول عنوان کرد. ملوان یک بازی کمتر از افق، برابر دیگر مدعی صعود یعنی شهرداری کرج دارد و نتایج دیدارهای رودرروی افق - ملوان و ملوان - شهرداری کرج نقش مهمی در تعیین تیم‌های صعود کننده خواهد داشت.

در بازی رفت تیم ملوان موفق شد افق را به سختی شکست دهد و اکنون نماینده قم فرصت جبران شکست بازی رفت را در پیش رو می‌بیند. پیروزی بر ملوان نداجا در قم برای بلند قامتان والیبال قم در دسترس است و می‌تواند عملاً کار ملوان را تمام کند.

انتهای پیام/110


کد مطلب: 73197

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73197/تیم-والیبال-افق-قم-مصاف-ملوان-نداجا-می-رود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir