چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 73211
منبع : خبرگزاری فارس
پنجشنبه 20 دي‌ماه انجام مي‌شود

سفر وزير ورزش و جوانان به قم

قم نيوز : وزير ورزش و جوانان به منظور بهره‌برداري از يك پروژه ورزشي و بازديد از طرح‌هاي در دست احداث ورزشي روز 20 دي‌ماه به قم سفر مي‌كند.
سفر وزير ورزش و جوانان به قم
سفر وزير ورزش و جوانان به قم
به گزارش قم نیوز مسعود سلطانی‌فر که از زمان بر عهده گرفتن مسوولت وزارت ورزش و جوانان تنها یک بار به بهانه حضور در مراسم افتتاحیه رقابت‌های سال 1396 کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام (ره) به قم سفر کرده، دومین سفر خود به شهر قم را روز پنجشنبه 20 دی‌ماه انجام می‌دهد.

این در حالی است که از زمان ریاست جمهوری حسن روحانی، تاکنون محمود گودرزی و مسعود سلطانی‌فر مسوولیت وزارت ورزش و جوانان را بر عهده گرفته‌اند و بعد از گودرزی که در سال 1395 از سوی مجلس شورای اسلامی استیضاح شد و مقطعی نیز نصرالله سجادی سرپرست این وزارتخانه بود، سلطانی‌فر از آبان ماه همان سال وزیر ورزش و جوانان شد.

دومین وزیر ورزش و جوانان دولت روحانی روز پنجشنبه بیستم دی‌ماه سال 1397 به شهر مقدس قم سفر می‌کند تا طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، از پروژه‌های در دست احداث این اداره کل بازدید کرده و در افتتاحیه یکی از آنها حضور یابد.

برای سفر یک روزه سلطانی‌فر به قم، افتتاح خانه اختصاصی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برنامه‌ریزی شده است، سالنی که امسال کلنگ احداث آن به زمین زده شد و با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان قم در عرض کمتر از یک سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سلطانی‌فر در مدت زمان حضور در شهر مقدس قم بعد از افتتاح خانه جودو، به سراغ پروژه‌های در حال احداث ورزشی قم خواهد رفت، پروژه‌هایی که مهمترین آن مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) است که جنب امامزاده شاه‌ سیدعلی در منطقه 15 خرداد قم احداث شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfx05.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما